Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte bladeren blue cheese royal seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Zwarte bladeren blue cheese royal seeds

    Korting op 420shop
    Beste kweekers.
    Ik heb een probleem.
    Mijn blue cheese autoflower van royal seeds heeft ernstig zwart uitgeslagen bladeren.
    Als ik de bladeren aanraak voelen ze ook verdort aan.
    De plant is nu ongv 2 maanden oud. En de zwarte vlekken begonnen zich ongeveer een maandje geleden te vormen.

    Ook heb ik erg veel kleine vliegjes blij mijn planten zitten.

    Iemand een idee wat dit kan zijn? En hoe dit komt?
    En is dit nog te redden nu hij er al zo erg aan toe is?

    BTW. ik heb mijn planten onder 6 Philips 23W 6500K spaarlampen staan.

    Ik hoor graag jullie surgesties.
    Attached Files

    #2
    Re: Zwarte bladeren blue cheese royal seeds

    Naja hier is/was meer aan de hand dan een tekortje. Dit zijn meerdere problemen. Ik zie kalkgebrek plekken, doet dan meteen denken aan PH probleem wat de rest van de kleuren ook zou kunnen verklaren.

    Vertel eens wat meer over het verloop. waren die bruine scherp omrande vlakjes lans de nerfjes er als eerste?

    Verder zie ik dat je zuinig giet maar wel langs de stam. Beter giet je langs de potrand. De plant zet afvalstoffen af met haar afzetwortels die in de bovenste 5 a 10 cm van je grond rondom de stam zitten. Als je daar gaat gieten spoel je dus haar pis en kak terug naar de drinkwortels.

    Dat is dan allemaal ec wat de plant niet kan opnemen. en die ballast ec moet je dus aftrekken van de voor de plant bruikbare ec.

    Comment


      #3
      Re: Zwarte bladeren blue cheese royal seeds

      En die vliegjes, ben je zeker dat het geen mugjes zijn ? Doet mij denken aan de Varenrouwmug, de larven daarvan vreten aan de wortel van de plant en dat kan ook weer voor problemen zorgen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      Bezig...
      X