Eerste binnenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wendyy
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2016
    • 38

    #1

    Wietzaden: Eerste binnenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik had al een topic aangemaakt in 'even voorstellen'
    Bij deze een nieuw topic.
    Ik heb een kast compleet besteld met led verlichting en afzuiging. Het gaat om deze kast http://www.g-tools.nl/product/kweekk...box-met-led-2/
    Heb daarin nu 2 plantjes staan allebei autoflowers een jock horror en een chocolate haze.
    Deze zijn nu ongeveer 2 weken oud.
    En staan op 18 uur licht, kwa voeding heb ik plagron grow en plagron bloom.
    Heb wat foto's toegevoegd van een week geleden en van vandaag.
    Tips zijn altijd welkom
    Attached Files
  • D83
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2016
    • 126

    #2
    Re: Eerste binnenkweek

    Ziet er goed, en zulke kasten heb ik al vaker gezien. Mooi spul. Ik vind dat het prima gaat zo te zien. Ze zien er gezond uit. Je had misschien wat meer aarde in je potten kunnen doen, ze zijn niet echt vol. Of is dit een bewuste keuze?

    Comment

    • Wendyy
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2016
      • 38

      #3
      Re: Eerste binnenkweek

      Er staan 2 planten in een klein kastje had de potgrond ook luchtig in de pot gedaan de grond is aardig ingezakt. Ik ga er vandaag wat extra potgrond bij doen. Maar volgens mij doen ze het verder wel goed

      Comment

      • Hoeloes
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2016
        • 1051

        #4
        Re: Eerste binnenkweek

        Mooi kastje heb je daar Wendy!
        Ik zet mijn stoeltje en kijk lekker mee.
        Wat heb je een leuke soortjes gekozen, of is die jock horror een typ fout. [emoji23]
        En chocolate haze had ik ook nog nooit van gehoord.
        En idd zoals hierboven al is gezegd de potten lekker tot de rand vullen en gaan met die banaan.
        Ik ben benieuwd wat er voor moois uit dat kastje komt straks.


        I like it!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment

        • Wendyy
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2016
          • 38

          #5
          Re: Eerste binnenkweek

          Dankjewel leuk dat je mee kijkt. is geen typefoutje haha deze autoflowers komen van wietzaadjes.nl
          Ik ben zelf ook heel erg benieuwd wat er straks uit gaat komen

          Comment

          • ganjagast
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2016
            • 2881

            #6
            Re: Eerste binnenkweek

            Kom ook maar even mee gluren
            Geef je ze al voeding mee Wendy, of bedoelde je eerder welk voeding je nog gaat gebruiken? Autoflowers houden niet zo van bloei voeding en al helemaal niet van groeivoeding. Dit verstoort de autoflower tijdens het groeien en in de bloei verhoogt het de kans op toprot.

            Succes.
            Ad usum proprium!

            Comment

            • Wendyy
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2016
              • 38

              #7
              Re: Eerste binnenkweek

              Daar heb ik nog nooit van gehoord, las ook op rollingstoned dat terra grow en alga bloom prima is voor autoflowers.
              Hier op het forum kan ik hier ook niks over vinden?

              Comment

              • Hoeloes
                Advanced Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2016
                • 1051

                #8
                Re: Eerste binnenkweek

                Je kunt volgens mij wel gaan voeden. Maar niet te snel mee beginnen en ze kunnen idd minder goed tegen voeding dan fem. of reg.
                Auto's hebben zeer weinig voeding nodig.
                Daarover is genoeg te vinden op het www.
                Zoek maar eens op "autoflowers en voeding"



                I like it!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment

                • Wendyy
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Oct 2016
                  • 38

                  #9
                  Re: Eerste binnenkweek

                  Ik las ergens dat je het beste AutoFlowering SuperMix gebruikt in combinatie met PK 13-14 in de bloeiperiode , klopt dit?

                  Comment

                  • Hoeloes
                    Advanced Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2016
                    • 1051

                    #10
                    Re: Eerste binnenkweek

                    Geen flauw idee Wendy, ik doe geen af.
                    Maar gelukkig zijn er genoeg kweek verslagen van af's.



                    I like it!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                    Comment

                    • Wendyy
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Oct 2016
                      • 38

                      #11
                      Re: Eerste binnenkweek

                      Oke haha ja is voor mij ook de eerste keer.
                      Ik wilde bio nova bestellen voor autoflowers en PK 13-14 had hier gelezen dat de beste keuze voor af is.

                      Comment

                      • ganjagast
                        Elite Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2016
                        • 2881

                        #12
                        Re: Eerste binnenkweek

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wendyy
                        Oke haha ja is voor mij ook de eerste keer.
                        Ik wilde bio nova bestellen voor autoflowers en PK 13-14 had hier gelezen dat de beste keuze voor af is.
                        Go for it. Wiet weet heb jij wel helemaal geen tot weinig last met je AF in combi met voeding en heb je groene vingers
                        TIP: Je kan ook powder feeding gebruiken voor een AF is goedkoper ook nog.
                        Deze voeding is specifiek ontwikkeld voor de groei en bloei van alle hybride rassen. Onze Hybriden Powder Feeding kan worden gebruikt voor elk soort die bloeit in 8 tot 10 weken en heeft de beste resultaten op hybride cannabis soorten die variëren van 40% tot 60% indica
                        Ad usum proprium!

                        Comment

                        • LittleDwarf
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jul 2014
                          • 1681

                          #13
                          Re: Eerste binnenkweek

                          Comment

                          • Wendyy
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Oct 2016
                            • 38

                            #14
                            Re: Eerste binnenkweek

                            Dat kan ik inderdaad ook doen.
                            Die bio nova in combinatie met Pk 13-14 zou goed zijn met Af. Heb nu alleen bloei en groei voeding maar als dat niet goed is er voor, ga ik denk ik voor bio nova + PK 13-14

                            Comment

                            • Wendyy
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Oct 2016
                              • 38

                              #15
                              Re: Eerste binnenkweek

                              Ik heb bovengenoemde producten besteld AutoFlower-SuperMix en PK 13-14 was niet op vooraad maar zal deze week wel binnen zijn.
                              Hier nog wat foto's heb er ook nog wat potgrond bij gedaan.
                              En geef ze nu nog gewoon groeivoeding.
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...