Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

    Korting op 420shop
    beste growers !


    bij deze eerste grow in tent ,
    zien julie ergens iets wat fout is of wat ik kan verbeteren behalve dan dat een plant te groot is dat weet ik zelf ook
    graag wat tips als u iets ziet wat beter kan

    alvast bedankt !


    15271416_10208318534896578_1060658553_o.jpg15271691_10208318532816526_224176808_o.jpg15311575_10208318534336564_1865303066_o.jpg15311640_10208318535256587_500614487_o.jpg

    #2
    Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

    Op basis van wat ik kan zien heb ik alleen wat een veiligheidsdingetjes. Ik vind die lamp gevaarlijk dicht bij je plafonnetje hangen en ik ben tegen apparaten op de vloer (hoop dat dat geen verwarming is) omdat je er geheid een keer water op gaat morsen. Zo te zien slaap je naast je tentje, wat ik ook niet snel zou doen. Heb je nog een rookmelder en blusunit hangen ergens?
    Verders ziet het er aardig verzorgd uit. succes ermee!

    Comment


      #3
      Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

      Beste meglow

      Dat op de grond staat is een verwarming apparaat maar waar zou u deze dan plaatsen ? En lampen hangen beetje dicht bij maar gaat mometeel niet anders plantjes beetje te groot en ja rookmelder heb ik maar wat bedoelt u fireunit brandblusser of iets in tent ?

      Comment


        #4
        Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

        Ha die Promathia,
        Ik zou mijn verwarming buiten de tent plaatsen en daarmee de lucht opwarmen die je uiteindelijk je tentje in zuigt. Wel apart dat je die verwarming uberhaupt nodig hebt, wordt het zo koud bij je als de lamp uitstaat? Een verwarming op de grond kan op zich wel in een grote kweekruimte, maar daar is dit forum niet voor bedoeld In een klein tentje ga je geheid een keer je gieter omstoten of naast de pot gieten of iets dergelijks.
        Ik zou een fire knock-out box kopen en die boven je tentje hangen (automatische blusser). Daarnaast zou ik een schuimblusser kopen die je naast de deur van je ruimte zet, zodat je kan blussen als je brand constateert. Ook handig voor brand elders in je huis, hopelijk nooit nodig maar oh wat ben je blij als je hem onverhoopt een keer nodig blijkt te hebben.

        Comment


          #5
          Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

          Brandblussers zijn onnodig en onrealistisch.

          Comment


            #6
            Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

            Knakken die slungels.
            Zo'n 10cm lager dan dat je ze wil hebben.
            De toppen gaan dan weer omhoog groeien.

            * Lamp te hoog gehad ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

              Beetje gestrekt
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #8
                Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Brandblussers zijn onnodig en onrealistisch.
                Hoezo?

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

                    Ha die Beo, ik kan je gedachtegang volgen maar ben het er niet helemaal mee eens.
                    Je vergeet een klein detail en dat is dat je vanwege het illegale karakter naderhand waarschijnlijk een extra bak ellende over je heen gestort krijgt. Als mijn telefoonlader of frituurpan veroorzaakt dat mijn huis affikt baal ik ook als een stekker, maar de verzekeraar zal dan wel uitbetalen, oom agent zal me ook niet snel meenemen en ik durf me nog in mijn straat te vertonen. Als daarom zo'n knockoutbox de kans significant verkleint dat mijn hele huis in lichterlaaie gaat... en die van de buren meepakt... dan vind ik het de investering zeker wel waard. Ik denk dat je je vergist in wat voor branden zo'n box nog kan blussen.
                    Een rookmelder heeft alleen zin als je thuis bent of als je hem doorlust naar een centraal systeem zodat je zelf gewaarschuwd wordt. Een autoblusser is er altijd en er is echt wel een aardige kans dat die de brand blust.
                    Elk apparaat kan brand veroorzaken, hoe klein die kans ook moge zijn. Als jij denkt dat er in jouw geval nooit brand kan ontstaan dan is dat m.i. onterecht. Het enige wat je kunt doen is de kans minimaliseren door goed na te denken wat je doet, maar 100% brandveilig zul je het nooit krijgen.
                    Als je een brandblusser koopt dan moet je er niet eentje van 2 liter kopen uiteraard, voordat je goed en wel richt is ie leeg. De kans dat je hem ooit nodig hebt is klein, maar als je hem nodig hebt en je bent aangewezen op een pannetje water of een te korte tuinslang sla je jezelf ook voor je kop. Overigens ben ik het wel met je eens dat een compleet fikkende tent inderdaad niet meer te blussen is en dat je beter zo snel mogelijk het pand kunt verlaten en de brandweer bellen. Een handblusser is echt alleen voor kleine, net ontstane brandjes. Vergeet daarbij niet dat een rookmelder op zich best vlot afgaat en dat ook de elektra buiten je tent oorzaak van een brand kan zijn. Er zijn dus genoeg situaties denkbaar waarbij je die handblusser goed had kunnen gebruiken.
                    Ik heb overigens een blusdeken bij mijn fornuis hangen.
                    Het enige waar ik een handblusser zonde voor vind is voor je auto. Zo gauw er brand in je auto woedt is hij in principe total-loss door alle rookschade en het poeder, dan kun je hem beter uit laten fikken.

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

                        daarin geef ik je helemaal gelijk, voorkomen is beter dan genezen. Een blusser is een achtervang die je niet onthoudt van de noodzaak om je ruimte veilig te maken en veilig te werken.

                        Alles op het gebied van veiligheid heeft te maken met het wel of niet aanvaarden van grote en kleine risico's. Waar de een een helm op doet bij het fietsen, doet de ander dat niet. Ze rijden allebei keurig op een goed onderhouden fiets, maar het risico dat ze vallen blijft bestaan en is voor beide even groot. De een vind dat risico laag genoeg om te nemen, de ander is daartoe pas bereid als hij het risico op een gebroken schedeldakkie drastisch reduceert. Neemt niet weg dat hij nog steeds een risico loopt gewond te raken, maar het gaat hem erom de kans dat het een ernstige verwonding betreft extra te verlagen. Wie er gelijk heeft? Dat zal de toekomst uitwijzen en is dus subjectief. De afweging bestaat uit wat kost die helm me en wat levert het me op. Is het niet meer goed zitten van mijn haar en de 30 euro aanschafkosten mij het waard om het kleine risico op een schedelbasisfractuur nog kleiner te maken? Dat is aan iedereen zelf om die keuze te maken, tenzij een overheid er regels over oplegt.
                        Om terug te komen op die blussers.... Ik weet dat ik wel lekker slaap of op mijn gemak van huis ben als die knockoutboxen boven mijn spullen hangen. Jij acht die blussers niet nodig en slaapt ook lekker zonder. Maar wees eerlijk, als je ze gratis zou krijgen zou je ze wel ophangen. Er hangt dus ook een prijs aan, net als bij die fietshelm. Zolang de overheid jou niet verplicht om een brandblusser te nemen... Welk recht heb ik om te zeggen dat je het wel moet doen? Geen, want goed mogelijk dat je me straks in het bejaardentehuis onder het genot van een jongo vertelt dat je nog steeds geen brand hebt gehad. Ik hoop overigens hetzelfde te kunnen zeggen, maar wil ondertussen gewoon lekker kunnen slapen

                        beetje stoned nu, hoef gelukkig mijn planten niet nog water te geven, ook mee eens.

                        Comment


                          #13
                          Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

                          Oei, ik geef meestal mijn planten water als ik stoned ben. Gelukkig stap ik over op hydro
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            #14
                            Re: wat vinden julie van deze tent graag wat expert growers !

                            Schaf u dan maar een brandblusser aan

                            Comment

                            Bezig...
                            X