wat vinden jullie hier van. Hoor graag jullie mening hier over [emoji1]
Mening
Collapse
X
-
Re: Mening
Afhankelijk van het wattage van die lamp beetje verspilling van elektriciteit. Met 40 watt zou je voorlopig toekomen, wsl is dit er 400 of meer? De rest kan je onder dat gele licht zo ni beoordelen, buiten dat er eentje zichzelf precies goed gecamoufleerd heeft. -
Klopt licht aan de foto man
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met TapatalkComment
-
Dit is een 600 wAfhankelijk van het wattage van die lamp beetje verspilling van elektriciteit. Met 40 watt zou je voorlopig toekomen, wsl is dit er 400 of meer? De rest kan je onder dat gele licht zo ni beoordelen, buiten dat er eentje zichzelf precies goed gecamoufleerd heeft.Comment
-
-
Hahaha jaa klopt had veel moeten improviseren. Maar gelukig ben ik heel creatief en handig dus dat komt wel goed [emoji1]Comment
-
koop een 600 wattert die je ken dimmen en boosten,en veilig kan ophangen,volgende keer grotere potten nemen zo rond de 30 liter.voorgroeien kan heel goed onder tl in kleine potjes neem er meer dan je gaat zetten,dus wil je er 5 af bloeien dan zaai je er 8 heb je met een beetje geluk de keuze om de mooiste 5 neer te zetten.koop lightmix bij de shop en een ph en ec meter en 5 liter hypro aarde voeding,dan kan je effe voorruit en komt het zeker goed.en zet ze zo neer als de 5 op een dominosteenverzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Oke bedankt, ik geef trouwens elke ochtend voeding is dat niet te veel of juist goed ??koop een 600 wattert die je ken dimmen en boosten,en veilig kan ophangen,volgende keer grotere potten nemen zo rond de 30 liter.voorgroeien kan heel goed onder tl in kleine potjes neem er meer dan je gaat zetten,dus wil je er 5 af bloeien dan zaai je er 8 heb je met een beetje geluk de keuze om de mooiste 5 neer te zetten.koop lightmix bij de shop en een ph en ec meter en 5 liter hypro aarde voeding,dan kan je effe voorruit en komt het zeker goed.en zet ze zo neer als de 5 op een dominosteen
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met TapatalkComment
-
Tot de kerstboom staat...
Weekje wachten met voeding geven natuurlijk ☺️Comment
-
Awel ja, dat is 500 a 540 watt weggegooid op deze moment. Een 9 tal kilowattuur per dag dus. Met 2 18 watt tl'en groeien ze perfect tot week 3. Bespaart je een hoop geld. Het is maar een ideetje. Verder zijn ze idd al verbrand en stapelt de ec zich op als je ze elke dag voeding geeft. Ze kunnen de eerste drie weken sowieso zonder.Comment
-
Maar wel water tog elkedag ??Awel ja, dat is 500 a 540 watt weggegooid op deze moment. Een 9 tal kilowattuur per dag dus. Met 2 18 watt tl'en groeien ze perfect tot week 3. Bespaart je een hoop geld. Het is maar een ideetje. Verder zijn ze idd al verbrand en stapelt de ec zich op als je ze elke dag voeding geeft. Ze kunnen de eerste drie weken sowieso zonder.Comment
-
Nee, ni echt. Tenzij uw grond kurkdroog was. Maar normaal is die wat vochtig en tot de wortels overal geweest zijn is water geven dan ni nodig. Buiten de bodem vernevelen die wat uitdroogt. Vraag mij af hoe vaak ik dat al getypt heb
Potten blijven zwaar.
Comment

Comment