Mening

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #16
    Re: Mening

    staan tevens te nat voeding , why geef je voeding als ze zo klein zijn ? je aarde zit voeding in
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • toepsen
      Senior Stoner
      Member
      • Dec 2016
      • 28

      #17
      Re: Mening

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
      Awel ja, dat is 500 a 540 watt weggegooid op deze moment. Een 9 tal kilowattuur per dag dus. Met 2 18 watt tl'en groeien ze perfect tot week 3. Bespaart je een hoop geld. Het is maar een ideetje. Verder zijn ze idd al verbrand en stapelt de ec zich op als je ze elke dag voeding geeft. Ze kunnen de eerste drie weken sowieso zonder.
      Ben gestopt met startbooster en ga nu om de 2 dagen water geven kan kan ik nog wel bloei voeding geven ??

      Comment

      • Old Dagga
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 670

        #18
        Re: Mening

        Bloeien ze al dan?

        En je potten optillen, elke dag, dan ga je voelen
        wanneer ze droog worden en water nodig hebben!

        Succes O.D.

        Comment

        • toepsen
          Senior Stoner
          Member
          • Dec 2016
          • 28

          #19
          Re: Mening

          Oorspronkelijk geplaatst door Old Dagga
          Bloeien ze al dan?

          En je potten optillen, elke dag, dan ga je voelen
          wanneer ze droog worden en water nodig hebben!

          Succes O.D.
          Nee nog niet. Dus ik hoef niet persee een ph meter te kopen ??

          Comment

          • vaperke
            Expert Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 1488

            #20
            Re: Mening

            Een ph meter is om de ph te meter, niet om te meten hoe nat ze staan.

            Op zich is een ph meter niet nodig, maar het is wel handig om een aantal problemen uit te sluiten. Maar ik zou me eerste de basics meester maken.

            En de eerste regel is, niet te veel water
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #21
              Re: Mening

              En mag ik ze al op 12/12 zetten. En zijn ze al klaar om te oogsten? En is dit een mannetje? En hoe hoog mag de lamp hangen. Haha.

              Comment

              • toepsen
                Senior Stoner
                Member
                • Dec 2016
                • 28

                #22
                Re: Mening

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                En mag ik ze al op 12/12 zetten. En zijn ze al klaar om te oogsten? En is dit een mannetje? En hoe hoog mag de lamp hangen. Haha.
                Ben nog een groentje tog [emoji1]

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #23
                  Re: Mening

                  beetje beter inlezen dan
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • vaperke
                    Expert Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 1488

                    #24
                    Re: Mening

                    Jullie zijn soms hard hoor

                    Als ik aan mijn eerste kweekjes terugdenk. Half verdorde herma's overal. En trots dat ik was

                    Had ik maar een forum dan! Maar goed, eventjes iets lezen is natuurlijk aan te raden.

                    Kweken is vooral een kwestie van geduld. En nu moet je even wachten, ze hebben eten en drank genoeg voor een tijdje. Laat ze maar groeien eerst.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #25
                      Re: Mening

                      Start gewoon een kweekverslag en maak regelmatig foto's, dan kunnen we meekijken.
                      Je kan ook een mod vragen je topictitel aan te passen en te verplaatsen naar de kweekverslagen. Dan omschrijf je welke strain, potten, aarde, lamp, tent of hok, afzuiging etc je hebt. En dan komen we vanzelf met opmerkingen.

                      Alle begin is moeilijk
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      Bezig...