Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELPP!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELPP!!!

    Korting op 420shop
    Hoi jongens ik weet dat ik verkeerd zit maar ik snap er geen bal van en me tel doet ook vaag om een lang verhaal kort te houden. Ik zit met een probleem(zie foto's) waar ik verschillenden dingen over lees kan iemand mij aub helpen door te zegen wat hier aan de hand is. Is het teveel water of voeding of beiden.?? Please someone!
    Attached Files

    #2
    Re: HELPP!!!

    WTF mot je daar zo hard Help om gillen
    1 iemand heb van je blaadjes ge eten
    2 zitten er gaten in die emmers waar je planten in staan???
    3 verzuip je ze niet?
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: HELPP!!!

        Lol, ze staan onder led lampen van 300 watt spectrumbox(heb nu alleen de groei stand aan op een afstand van 35/40cm) en er zit genoeg gaten in de bodem van die 20L(stuk of 30 van 1cm). Ze zijn al vanaf 28/nov onder de 18/6. Maar ze willen ma niet de lucht in en er het blad ziet er ook niet uit Zoals het hoort je ziet op een afbeelding dat jet lijkt of er net een rups op zat ma dat is het zeker niet. Het is ook aan de donker groene kant en somige delen van het blad hangt omlaag of krult net weer heel lichtjes op. De steel van het blad is een beetje paars ma dat waren ze al toen ze kleiner waren. Integendeel tot de wortels zie ik al wat mooie dikke witte wortels aan de onderkant eruit steken. Heb twee keer canna vega toegediend en bij elke waterbuurt canna wortelstumilator(niet direct toen ze ontkiemt waren toen was het de eerste paar dagen 4/5 alleen water) Ik gaf dagelijks water tot 600ml per pot. Ik heb nu al 3 dagen geen water gegeven ik zie namelijk ook dat de aarde niet droog is.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ps. temperatuur is altijd tussen de 25 en 19. En het is een amnezia. Ph zuur ik gwn af ook.

        Comment

        Bezig...
        X