Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweek onder led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    lijkt me dan niet echt een autoflower duurt mij in elk geval te lang, ik zou ze op 12/12 zetten en kijken of ze dan wel willen bloeien.

    Het ligt in elk geval niet aan je hoeveelheid licht, planten lijken goed ontwikkeld.

    Comment


      #62
      De enige Wonder Skunk die ik ken is van Seedmakers, te koop bij o.a. wietzaadjes.
      Dat is geen autoflower, dus op 12/12 zetten en over een dag of 10-14 gaan ze in bloei.

      Ze zien er inderdaad wel goed uit verder.
      Nette plantjes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #63
        Klopt idd ik heb ze bij wiet zaadjes.nl vandaan en ze zijn idd van seedmaker maar op het kaartje stond autoflower....Heb alleen het kaartje niet meer ...Helaas....Maar zo als je kunt zien op de foto zijn ze in middels al iets groter geworden zo.n 20cm onder de lamp en me lamp kan nog 20 cm omhoog...Max.......ga ik dat nog wel redden kwa hoogte of denk je van aftoppen die handel.​​​​​

        Comment


          #64
          Foto komt later telefoon doet raar

          Comment


            #65
            heb ik weer een probleem het lukt me niet om een foto er op tezetten.....

            Comment


              #66
              Ik doe gewoon upload attachmets kies een foto en dan zegt ie vorige bericht kan niet worden voltooid te weinig geheugen....huh ? Heb net nieuwe telefoon dus dat kan niet........Wie weet iets......

              Comment


                #67
                Volgens mij doet ie het
                Attached Files

                Comment


                  #68
                  Heb vandaag me hokje verbetert heb isolatie folie opgehangen...
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    waarom dan?? is het daar zo koud dan?
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      #70
                      Oneens hoor .Maar voor betere reflexief van het licht had eerst witte plaat er tegen geschroefd en dit ziet er netter uit....
                      Attached Files

                      Comment


                        #71
                        Het is van dat bubbeltjes folie houd ook beetje warmte vast voor als de lamp uit gaat misschien....Ach ja het werk daar gaat het om......Ze staan 12/12 het is afwachten nu......

                        Comment


                          #72
                          wit is beter, echt waar.
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            #73
                            Met die witte platen had ik weinig licht onder in .en nu is het licht onderin .Tis echt een verschil.

                            Comment


                              #74
                              We zijn weer een paar dagen verder en het gaat super goed.tis alleen afwachten op de volle bloei.....Maar die gaat komen duurt niet lang meer.....begint ze al goed teruiken als ik het deurtje open doet.....Zag alleen dat de stengels van het blad niet allemaal hoor, een beetje rood gekleurd zijn.

                              Comment


                                #75
                                paarse/rode stengels kan wel op koude temperatuur wijzen! Weten wat het temp zijn met en zonder lampen aan?
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X