Plagron medium

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vonschnee1
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 68

    #1

    Plagron medium

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met plagron batmix, plagron promix of plagron all mix?
    Welke van deze 3 medium's is het meeste aangeraden om op te kweken zonder het toevoegen van nog andere meststoffen of dergelijke?
    Wel begin ik vanaf week 3 met het bijmesten ( eerst met plagron algagrow, vervolgens met plagron algabloom)...
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Plagron medium

    Promix is vlgs mij een onbemest medium.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Old Dagga
      Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2016
      • 670

      #3
      Re: Plagron medium

      Mijn eerste kweekje AFs was met de batmix (ongespoeld) en een flinke
      hap stekgrond in het midden!
      Zo even uit mijn hoofd gaf de meter na 4 weken aan dat de voedingswaarde
      zo'n beetje op zijn eind liep en ben ik heel mondjesmaat gaan bijvoeden
      met de Canna lijn!

      Groet O.D.

      Comment

      • civilizedman
        Stoner
        Member
        • Feb 2017
        • 22

        #4
        mijn zaadjes ontkiemt in de lightmix van plagron, potten van 15 liter gevuld met batmix in midden kuiltje met de lightmix.
        zaadjes van de WW xxl en niet meer over potten dus.
        gaat perfect, tegen de tijd dat stekje groot genoeg is gaan de wortels vanzelf de batmix in waardoor ze voeding krijgen gedurende een week of vijf a zes.
        vanaf stekjes boven de grond water met root stimulator en plagron grow, dan met de bloei overstappen op de bloom en vanaf week zeven bij gaan voeren met green sensation.
        lijkt allemaal zeer goed te gaan en komen dan zeker niets tekort

        Comment

        • Hoeloes
          Advanced Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2016
          • 1051

          #5
          Mn eerste kweek plagron gebruikt, een zelf
          gemaakte mix van 2/3 grow en 1/3 batmix en das me goed bevallen.
          Maar aangezien ik de voeding van biobizz gebruik heb ik besloten deze kweek eens met allmix van biobizz te doen.
          Hoe je leverancier het opslaat is ook belangrijk, nl. binnen en droog. Anders krijg je aarde met varenrouwmug en of andere ellende.
          Succes.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            De meeste problemen zie ik van kweekjes op batmix.

            Dat hoeft natuurlijk niks te zeggen over de kwaliteit.
            Misschien zijn nieuwe kwekers wat gevoeliger voor reclame ?

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Stagger Lee
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2017
              • 42

              #7
              Ik gebruik zelf altijd grond waar heel weinig in zit
              ik hou het bemesten van mijn planten liever zelf in de hand. Ik weet niet wat mijn plant allemaal binnen krijgt als ik de eerste maand alleen maar water hoef te geven☺

              Comment

              Bezig...