Beginnen met kweken, hulp bij setup

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Beginnen met kweken, hulp bij setup

    Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank
    ...anders gaan ze hier straks onder mij foei wegwezen voort enzo schrijven...

    Yuuuup, als je duidelijk maakt dat je wiet verkoopt ben je een broodkweker, of een dealer, en die willen we niet op dit forum.
    -Ter informatie.

    Die aluminiumslang is kut, die gaat lekken.
    Kies de combiconnect.

    Pas je op met uitblazen dat je raam niet 24/7 staat te dampen 's winters ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...