Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm toevoegen van voedingsstoffen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje ivm toevoegen van voedingsstoffen.

Korting op 420shop
    Dit is een foto wat bij de voedingsupplementen zaten, nu mijn vraag is

Dus die plagron roots mag ik 10Ml in 1l water doen, maar mag ik maar 1 keer geven aan de plant staat rechtsvanonder, is dat dan dat ik maar 1 keer water mag geven van die 1 liter, of die hele liter maar 1 keer met de plagron roots gemengd?

Mvg.

Re: Vraagje ivm toevoegen van voedingsstoffen.

Plagron roots moet je toedienen bij de eerste keer dat je water geeft aan de potten voor je de zaden/stekken plant.

Ook mag je plagron roots meegeven bij de eerste watering wanneer je de plant verpot.

Dus ENKEL meegeven bij de eerste maal wateren op een (gedeeltelijk) nieuwe potgrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snowball View Post
      Plagron roots moet je toedienen bij de eerste keer dat je water geeft aan de potten voor je de zaden/stekken plant.

Ook mag je plagron roots meegeven bij de eerste watering wanneer je de plant verpot.

Dus ENKEL meegeven bij de eerste maal wateren op een (gedeeltelijk) nieuwe potgrond.
      Ik heb geen nieuwe potgrond, het is dzelfde als toen ik de zaadjes erin stopte wat maximum 3 weken is geleden, mag ik dat nietmeer toevoegen of mag ik het op deze manier toch doen:

Dus ik geef 10 ml plagron roots bij 1l water, ik besproei mijn beide kleine plantjes en dan mag ik het water nietmeer gebruiken op diezelfde plantjes juist?
      Last edited by saphroN; 17 April 2010, 23:42.

Comment

Lees het volgende topic maar eens door, het zal veel duidelijkheid scheppen ivm met de voedingslijn van plagron en hun potgronden.

http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...vb-met-Plagron.

Comment

Dat heb ik al gelezen snowball maar ik heb geen potgrond van plagron, alleen hun voedingssuplementen (drankjes voor bij het water) -.-

Comment

Er staat op je schema 'only with the first watering', dus enkel de eerste gietbeurt meegeven.

Grtjs,
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Bezig...
            X