Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plagron Green sensation vanaf week 5 bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plagron Green sensation vanaf week 5 bloei

    Korting op 420shop
    Hey iedereen!

    Ik volg het schema van Terra Grow van Plagron, en daar wordt verteld dat je Green Sensation kunt toevoegen vanaf week 4 12/12. Maar heb dat dus een week te laat gedaan... Ik heb een vrij snelle bloeier, +- 60 dagen. Dat houdt in dat ik nog maar 3 weken heb voor het voeden met de Green Sensation, i.p.v. het minimum van 4 weken voor het oogsten (+ flushen 2 weken). Nu vraag ik mij af of ik een significant verschil ga hebben in resultaat. Maak ik mij druk om niks?
    Last edited by Jointjedraaien; 21 December 2019, 11:03.

    #2
    Gewoon lekker door gaan.

    Comment


      #3

      En niet gaan proberen te compenseren met Green Sensation. Het is als Fishermans Friend voor planten: Sterk spul he
      Succes verder!

      Comment


        #4
        Dankjullie wel!
        Ik zal vast verliezen nu hebben... Maar misschien bloeit ze wel wat langer, dus we zien het wel. Eerste kweek, lang voorgegroeid, maakt me lichtjes verdrietig.

        Zal vast wel meevallen, toch :/

        Comment


          #5
          Geen enkele reden om verdrietig te zijn toch? Zolang je toppen niet in de lamp of tegen de wand hangen, is er niets tegen lang voorgroeien (ja, 't kost wat extra stroom)
          En ik denk dat de verliezen van dat weekje later GS te verwaarlozen zijn. Genoeg verslagen met prima resultaten terwijl de kweker geeneens GS in huis heeft.
          Zorg maar dat ze lekker veel licht krijgen, dat doet veel meer dan dat 'gemiste' weekje Green Sensation.

          Comment


            #6
            Je maakt je inderdaad druk om niks.

            Yep, minstens een dag of 10-14 alleen water geven voor je gaat oogsten.
            Niet flushen, flushen doe je niet op aarde.

            Bovendien:
            Het aantal weken 12/12 geeft niet
            Last edited by QnQ; 27 February 2017, 08:56.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Je maakt je inderdaad druk om niks.

              Yep, minstens een dag of 10-14 alleen water geven voor je gaat oogsten.
              Niet flushen, flushen doe je niet op aarde.

              Bovendien:
              Het aantal weken 12/12 geeft niet
              Nogmaals bedankt QnQ! Precies wat jij beschrijft, kon ik nergens vinden op het internet. Dit maakt mij een stuk vrolijker!

              Comment


                #8
                Thanks voor de informatie ivm GS. Ik ben ook van plan het te gebruiken, dus goed om erover bij te leren

                Comment


                  #9
                  Hij is niet voor niets een trippy-bong Pipemaster!
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment

                  Bezig...
                  X