Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plagron alga bloom of Plagron terra bloom.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Klopt ook Greenfinger dat je pure zyme niet meer moet gebruiken als je green sensation gaat geven. En als je Pro-Mix van Plagron gaat gebruiken in combinatie met Alga Grow en Alga Bloom dan hoef je ook geen ph te gebruiken. Ph waarde pro mix ligt tussen de 6 en 7. Ik zal je een voorbeeld geven van wat ik gebruik.
    Ik gebruik alles van Plagron.
    Vanaf het moment dat mijn zaadjes boven de grond komen gebruik ik Start Up. Dit is er speciaal voor gemaakt voor zaailingen. Er staat ook op voor overpotten. Maar daar doe ik niet aan. Ook zeer geschikt als bladvoeding. Na ongeveer een week ga ik over op Pure Zyme en Alga Grow en Power Roots. Op de dag dat ze in bloei gaan ga ik over op Alga Bloom, Pure Zyme, Power Roots en PK13-14. Power Roots geef ik tot dat ze 2 weken in bloei staan. Dit geef ik tot dat ik Green Sensation ga gebruiken. Dan alleen nog maar Alga Bloom en Green Sensation. Vanaf week 3 bloei geef ik ook een keer in de week Royal Sugar mee. Verdet gebruik ik Vita Race 1 keer in de week om mijn planten mee te sproeien. Maar ik stop hier mee zodra de eerste tekenen van bloei zichtbaar zijn. Ik zal ook wat foto"s plaatsen. Groeten.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


      #17
      Dat ziet er top uit . Ik gebruik nu alleen Plagron Bloom en Green Sensation en nog gedurende een goede week een beetje tomaten meststof. Maar volgende kweek zal ik jou voorbeeld eens doen. Nog een week of 5 een kan gaan oogsten (als er niets mis loopt )Ben toch benieuwt ... t'is mijn eerste kweek en zeker niet mijn laatste .

      Comment


        #18
        green finger ik begrijp dat je ook lemon kick besteld hebt; weet wel dat als je je ph gaat verlagen dat je grond dit niet meer automatisch kan reguleren; ik ben van mening dat je dit alleen bij hydro systemen nodig hebt. graag van andere members commentaar als ik het fout heb

        Comment


          #19
          Met mijn voeding moet ik de ph niet verlagen die staat goed (6,1)Maar als ik alleen water geef moet ik die toch verlagen mijn kraantjes water heeft een ph van 8. Dat is toch veel te hoog.

          Comment


            #20
            dat is aan de hoge kant het water hier heeft een ph van 7,4 , ik had geleerd dat als je eenmaal bent begonnen met je water af te zuren voor voor je grond je je bodemleven kapot maakt waardoor de grond dat niet meer zelf kan reguleren waardoor je zelf de hele tijd dit moet blijven doen. Wat moet dat moet;

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door DrSven View Post
              dat is aan de hoge kant het water hier heeft een ph van 7,4 , ik had geleerd dat als je eenmaal bent begonnen met je water af te zuren voor voor je grond je je bodemleven kapot maakt waardoor de grond dat niet meer zelf kan reguleren waardoor je zelf de hele tijd dit moet blijven doen. Wat moet dat moet;

              Comment

              Bezig...
              X