Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plagron 100% natural vs Terra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plagron 100% natural vs Terra

    Korting op 420shop
    Beste mede growers,

    Ik heb besloten om mijn volgende oogst (autoflower northern lights) te voeden met Plagron. Nu zou iemand voor mij de Plagron grow box 100% natural halen, maar hij komt terug met de Plagron grow box Terra.....

    Helaas kan het niet meer geruild worden, maar wat is het nou het verschil? Ik had ook al Plagron lightmix besteld om in te kweken dus hoop dat dit goed samengaat.

    Ik zie als verschil dat ik bij de Terra de grond moet meten en bij 100% natural niet...dat is eigenlijk al een probleempje, want zon meter heb ik (nog) niet.

    Hebben jullie advies? Vind het aan de ene kant zonde om die box niet te gebruiken maja als het niet kan dan kan het niet.

    Damian

    #2

    Comment


      #3
      Terra voeding kun je mooi gebruiken op de lightmix. Ik hoorde van een growshop dat dit de meest verkochte grond is van hun, dus je zit goed. Let goed op de uiterlijk van de plant op mogelijk overdosering van mineralen in het substraat, aangezien je geen ph meter gebruikt. Toch is het raadzaam om er een aan te schaffen en deze bewaren in een bewaarvloeistof. Zo blijft de meter stabiel en blijf je accuraat meten.

      Comment


        #4
        Zelf heb ik 2 planten op batmix en cocos mix gekweekt en de terra lijn als voeding gebruikt van plagron. Ze doen het erg goed^^ Andersom wordt het een ander verhaal denk ik. Gr

        Comment


          #5
          Bwa, uiteindelijk las ik toevallig nog in een plagron topic uit 2009 ofzo dat batmix toen niet eens kwalificeerde als biologisch. Geen idee of ze der iets aan veranderd hebben sindsdien, ik denk het niet. Als je wil combineer je alles. Er is bodemleven nodig, wel paar handjes wormenmest en je hebt bodemleven. Dat zit sowieso in alle grond. Afzuren doe je ook best bij de bio voeding, maar zeker bij de terra. Meters zijn handig, maar ik heb ze zelf ook nooit gebruikt. Als je een mengeling gebruikt van regenwater en kraanwater, ongeveer 80/20 verhouding, en je gebruikt de voeding met mate dan kom je nooit in de problemen.

          Comment

          Bezig...
          X