Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding/spoelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding/spoelen

    Korting op 420shop
    Dames, heren ik ben nu al 3 weken bezig met spoelen omdat ik dacht dat ze bijna rijp was.

    Sinds deze week pas de trichomen gekeken met 60x vergroot en ik zag dat ze allemaal nog kristal zijn.

    Mijn vraag: kan ik nu weer bloeivoeding geven totdat de trichomen wit zijn en dan weer gaan spoelen..? Of gaat ze dit niet leuk vinden..?



    #2
    wat je onder spoelen verstaat weet ik niet zeker, maar als dat betekend dat ze nu zonder voeding zit terwijl ze nog minstens 3 weken of langer moet, kan je dr nog wat voeding geven. Enkel in de laatste 2 weken is dat niet zo handig meer, dan geef je meestal alleen water zonder voeding (sommige doen dat in slechts de laatste 10 dagen of week o.i.d.)

    of er moet iets heel geks gebeuren na het "spoelen" wat mij niet bekend is waardoor ze ineens geen voeding meer zou willen terwijl ze nog volop aan t bloeien is

    Comment


      #3
      onder spoelen verstaat ik : gewoon de hoeveelheid water geven die ze nodig heeft uiteraard zonder voeding en met ph 6.5 ongeveer.

      morgen heeft ze denk wel weer dorst dus dan zal ik ph water geven met een klein beetje voeding.

      Dank voor je bericht backyard.

      Comment


      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        gelukkig, niet zeiknat gezet dus
        Dan zal t geen probleem meten geven zover ik weet om d'r nog wat te voeden

        succes!

      • Franco
        Franco commented
        Editing a comment
        Nee, gelukkig niet met emmers water aan de gang gegaan.

        Alhoewel ik op veel sites leest dat flushen echt noodzakelijk is, met flushen bedoelen ze dan :je plant zoveel water geven dat het aan de onderkant uit komt lopen.

        Maar aangezien ik soms nogal eigenwijs bent en bij mezelf dacht van als ik emmers water op me plant gooi dan verzuip ik haar met alle gevolgen van dien heb ik dus alleen gespoeld.

        Zo te horen ben jij er ook geen voorstander van.

        Dank voor je bericht backyard.

      #4
      flushen op aarde zou ik niet doen, dit doen ze op coco's.
      Laatste weken idd geen voeding geven, indien je ziet dat ze nog niet klaar zijn. Terug beetje voeding en afbouwen +-2 weken op voorhand.

      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment

      Bezig...
      X