Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding autoflowers

    Korting op 420shop

    #2
    Dan vergeet ik nog de vraag hoeveel voeding een autoflower nodig heeft ik doe nu de helft van wat het kweekschema zegt

    Comment


      #3
      Staat deze beetje goed
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Wat vinden jullie van deze
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          En hoe vinden jullie deze
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Dan heb ik nog ene die ik beetje raar vindt een bleu cheese ook 5 weken en 5 dagen oud is gelijk en gehandicaptje
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Hey Stonerski,

              Ik zou mijzelf niet bezig houden met de "ideale EC waarde" maar gewoon verder boeren zoals je bezig bent. Het is je eerste keer he.
              Ik heb geleerd dat een ideale EC waarde op aarde quasi onmogelijk is. Mensen hebben dus enigszins gelijk dat EC metingen op aarde overbodig zijn. HOEWEL je deze wel in de gaten kan houden via het voedingswater.
              Moeilijk te zeggen wat op dit moment de goede EC waarde is, momenteel lijkt ze goed te reageren op het huidig dieet. Dus waarom veranderen?

              Als je echt EC metingen wil doen moet je dat vanaf de eerste voedingsbeurt in de gaten houden. Als je op 2 weken begint met voeden kan je dat systematisch wekelijks opdrijven met 0,1. Hoewel dit ook maar een gemiddelde is. De ene plant vraagt een lichte tot geen verhoging en de andere plant vraagt meer.
              Ik heb net een 2046 (sativa) een EC van 1,1 gegeven en ze kreeg verbrande bladpuntjes. Terwijl de Neville al aan een EC van 1,4 zitten, niet verbranden en even oud zijn. (1 maand en half in groeifase)

              Leer eerst je planten kennen en zorg dat je trouw blijft aan je voeding, zuur verder af en wees op tijd om de voeding eruit te spoelen.
              De eerste keren uzelf het niet te moeilijk maken. Mijn beste resultaat is nog altijd een oogst waar ik geen bal aan gedaan heb behalve wat supplementen in de grond gestoken.

              Comment


                #8
                Hey organisch

                merci voor de tips
                ik zal nu verder doen hoe ik bezig ben
                nu vanaf vandaag is het week zes dus start ik met de green sensation er aan toe te voegen

                Dan heb ik nog een vraag hoe hoog de lamp er can
                moet hangen want mijn hoofdtop van de crystal met heeft wat bruine haartjes

                Comment


                  #9
                  Ik las net dat mijn crystal meth van zaad tot oogst 8 tot 9 weken is dus nog 3 weken net begonnen en green sensation dit nog 2 weken geven en dan weekje spoelen of 1 week en 2 weken spoelen en het spoelen moet dit ook met water gebeuren die op ph 6,5 staat of ....

                  Comment


                    #10
                    hey walter white
                    je crystal meth ziet er netjes uit.... kende deze wiet nog niet maar zou de enige crystal meth zijn die ik zou roken. als je verder gaat met kweken neem dan eens buffertabs zijn speciaal voor in aarde.
                    jehoeft niks te meten gewoon in de grond stoppen en water geven..

                    succes

                    Heisenberg

                    Comment


                      #11
                      De lamp hangt goed op 60cm hoogte. Benoem in de toekomst aub wat meer details. Ik kan niet rieken dat het om een 600 watt gaat he

                      spoelen met pH 6,5 zou moeten voldoen. Ik spoel en voed met 6. Maar ik zuur af met fosforzuur in de bloei en met bruiswater bij de spoeling. Ik spoel anderhalve week op voorhand.

                      Laat vooral het eind resultaat weten.

                      Comment

                      Bezig...
                      X