Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde, voeding, en boosters Plagron

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16



    Qua pot kan je vanalles gebruiken eh...
    Je doet met wat je hebt of je geeft wat extra uit.
    Ieder z'n ding.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Heb hier ook maar een beetje zand in gedaan!!

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        Dat is een goede tip dat het zwart moet zijn ja.
        Volgens mij kan je van die kleine potjes gewoon kopen bij een tuincentrum of Action.
        Denk dat ik dit in huis haal.

        Comment


          #19
          Haha lachen van dat pak drinken.

          Comment


            #20
            Van Plagron zie ik dat ze hebben:
            - 100% naturel
            - 100% terra
            - 100% coco
            - 100% hydro

            Welke kiezen jullie en waarom?

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Gewoon een zak potgrond van de super, zit zes weken voeding in en nooit geen problemen....

            • DannyDeVito
              DannyDeVito commented
              Editing a comment
              zoals Ipie zegt probeer eerst kweekje zonder voeding en/of boosters
              in de hubo nu compo sanna met perliet en 100 dagen voeding aan 4x40 liter voor 20 euro
              succes in je keuze
              je moet eerst beslissen of je aarde cocos of hydro gaat kweken he en das ieders eigen smaak

            #21
            Ik ben trouwens onervaren met kweken.

            Comment


              #22
              Ik ben nu alles eerst aan het opgebruiken. Ik had voeding gekocht voor een teelt op 1 vierkante meter. Dit is mijn derde teelt ermee. Wellicht kan ik er 5 teelten mee doen. Ik heb geoogst en kwaliteit gerookt, maar ik ga overschakelen naar BAC in de zomer. Ik weet niet hoe Plagron samengesteld is. Maar BAC is speciaal samengesteld om tijdens iedere fase harmonieus op het bodemleven in te spelen. Het is niet alleen de voeding die het doet, het is het bodemleven dat de mineralen opneembaar maakt voor de plant. Ik had en heb altijd bladproblemen zodra ik boost. Bij mijn haze is dat dramatisch afgelopen. Ze moest nog een maand gaan en was enkel groen rond de knoppen. Ik heb ze stikstof, magnesium en mangaan in een apart supplement moeten bijgeven omdat mijn bodemleven de booster niet kon volgen. Mijn bladeren in de knoppen namen toe en was heel ambetant knippen.

              Als uw aarde niet herbruikt wordt en ze bloeien maar 2 maand kan je altijd eens zot doen en ze opfokken. Maar bij langbloeiers zou ik streven naar een biologisch evenwicht.
              ​​​​​

              Comment

              Bezig...
              X