Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke voeding voor autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke voeding voor autoflower

    Korting op 420shop
    Beste kwekers

    ik ga voor de eerste keer kweken en heb vast and vast auto flower gekocht ik heb grond bij de praxis gehaald en heb wat kalk en wat kunstmest liggen kan ik dat gebruiken of moet ik iets anders halen ?

    #2
    Kunstmest zou ik toch maar heel voorzichtig mee zijn , beter gewoon wat compost gebruiken als je ze straks weekje of 4 staan .
    succes

    Comment


    • G in the making
      G in the making commented
      Editing a comment
      Moet ik ook de kalk mixen met de aarde en kan ik de compost gewoon kopen bij de welkoop

    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Je hoeft die kalk niet te gebruiken in je nieuwe grond zit voorlopig genoeg voeding voor de eerste weken
      succes

    #3
    Kalk is maar echt goed om gebruikte grond op te waarderen.
    Zo steek je daar terug mineralen in. Meestal vult men aan met turf of potgrond. Als ze dat niet doen ontregelt die kalk de zuurtegraad teveel.

    Als je gewoon voldoende aade voorziet kan dat al genoeg zijn. Bio meststoffen kosten je niets.
    ik ga een auto mazar op een zuiderterras plaatsen in guano kalong mest. Daarbij draai ik nog beendermeel, bloedmeel, vinassekali en lavagruis. Ik ga maar 2 of 3 maal moeten voeden via het water. Tenzij die soort meer bijsturing vraagt. Ik heb ze gratis gekregen; ken er niets van maar zal gaande weg wel zien wat ze nodig heeft.

    Comment


      #4
      Minder is meer.
      Eerste maand geen meststoffen toevoegen.


      !(◎_◎)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • G in the making
        G in the making commented
        Editing a comment
        Een vraagje nog ik ga buiten auto flower kweken hoe warm moet het ongeveer zijn om ze buiten te zetten

      • Organisch
        Organisch commented
        Editing a comment
        Wel voorgroeien in zaaigrond he Anders zal het inderdaad teveel zijn.

      #5
      Zaaigrond hoe bedoel u dat ik heb op dit moment heb ik potgrond is dat niet goed ?

      Comment


        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door G in the making View Post
        Zaaigrond hoe bedoel u dat ik heb op dit moment heb ik potgrond is dat niet goed ?
        Zaai en stek grond van bijvoorbeeld Pokon doet het beter. Koop nooit hun bio troep!
        Gewoon een kuiltje maken in de potgrond en daarin de zaai en stek grond. Dan hoef je niet over te potten. Scheelt ook weer stress

        Comment


          #7
          Die zaai en stekgrond is zeker goed. Mijn zaailingen gaan daar ongeremd in omhoog. Maar je moet wel heel snel overpotten want zit heel weinig in. Na 3 weken moet ik mineraal bijvoeden of overpotten.
          Ik geef meestal nog wortelstimulator mee op die zaai en stekgrond. Daarna heb je dan vitale wortels die zich meteen in het rijkere substraat kunnen inwortelen. (Zoiets is een persoonlijke keuze, afgestemd op mijn teeltgedrag)

          Als ik U was G in the making, ik zou gewoon de plant op de meest zonnige plek in de tuin plaatsen, in de volle grond.
          Natuurlijk moet je dat niet in lemige gronden gaan doen, maar als je tuingrond het toelaat, zeker doen. Je gaat veel minder problemen hebben dan in een bloempot. Ik had outdoor veel problemen, tot ik die planten in de volle grond plaatste. Ik heb daar nooit tekorten op gehad, maar ik woonde toen wel naast een boerenveld waar mais stond.

          Er komt nog een aprilse gril met vorst aan, daarna zou ik het gewoon doen. Wel eerst voorgroeien onder TL en geleidelijk aan laten wennen aan de zon. Als je ze van TL meteen naar zon de verhuist gaan de bladeren misschien lichtschade opdoen.

          Universele potgrond is ook goed, en misschien wel voldoende als je een grote pot neemt. Die plant moet daar maar 9 weken in staan he

          Comment


            #8
            Voor mijn autoflowers heb ik me aan de guerilla tabs gewaagd. Op mijn guerilla spot heb ik in week 2-3 1 tabletje per plant gedaan en daarna 2 x een minimaal beetje guerilla juice erbij gedaan en ze zagen er een week later fantastisch uit.(ik heb helaas geen fotos genomen op dat moment maar die komen) de new york sour diesel die voor het raam bivakkeerd heb ik hetzelfde mee gedaan en die is nu ongeveer 6 weken oud en net zo vol als toen die vorig jaar zonder voeding afgebloeit was.

            Comment


              #9
              Heb Alga Grow/Bloom en green sensation gebruikt voor mijn Critical auto. En gewoon potgrond van de Gamma. Is mijn eerste kweek maar ben er zeer tevreden over!!
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              Buitenkweek 2019

              Comment

              Bezig...
              X