Plagron oke? of toch liever iets anders?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greenman
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2018
    • 7

    #1

    Plagron oke? of toch liever iets anders?

    Korting op 420shop
    Yupse Stoners & growers

    Ben hier nu aan mijn 2de kweekje bezig en beiden met plagron voeding.
    Van uit mijn ervaring te zien, zien dit er mooie planten uit.

    ben niet echt op zoek naar andere voeding maar eerder anderen hun ervaring met plagron voeding.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Ik gebruik geen Plagron meer, dus daar kan ik je niet bij helpen helaas.
    Heb wel even je topic verplaatst naar het forum 'voeding voor wietplanten', waar heel veel posts over voeding staan
    Grtz,
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • SmokingJoop
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2018
      • 106

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Ik gebruik geen Plagron meer, dus daar kan ik je niet bij helpen helaas.
      Mag ik vragen wat je wel gebruikt en waarom je over bent gestapt? Zat er aan te denken de volgende ronde met Plagron te proberen.

      greenman, wil je topic niet kapen, maar wel ook geinteresseerd in Plagron .

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Biobizz gebruik ik.
        M’n kweekverslagen kun je vinden in de links onder m’n posts.

        Mijn ervaring met Plagron is dat ik toch steeds wat kleine problemen had met tekorten, daarom heb ik wat anders gezocht waar ik meer mee kon aanpassen indien nodig.




        !(◎_◎)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • greenman
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Apr 2018
          • 7

          #5
          En onder welke kleine probleempjes praten we dan?
          want heb hier al enkele probleempjes vernomen zoals bladeren met gele topjes.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Dat is gewoon overvoeding.
            Dat krijg je met elke voeding als je teveel geeft.
            Ja, beetje late reactie..sry
        Bezig...