Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met plagron alga producten op coco??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    iemand ervaring met plagron alga producten op coco??

    Korting op 420shop
    Hallo heeft iemand ervaring met de 100% natural top grow box van plagron?? (alga, gr sensation enz)
    Ik wil deze lijn graag eens proberen maar vraag me af of deze geschikt is voor op cocos.
    Miss zijn er mensen die reeds ervaring hebben hiermee. hoor het graag!! Mvg TruSpliff

    #2
    Lijkt mij een experiment dat grote kans van falen geeft. Je mist het bodemleven dat nodig is om de voeding om te zetten in voor de plant opneembare voedingsstoffen.

    Comment


      #3
      Ey meglow, thnx voor je reactie.
      Wat jij denkt, heb ik natuurlijk ook meteen aan gedacht. Maar ik stel deze vraag omdat ik op de site van een van de "grotere online GS" letterlijk heb gelezen dat de 100% natural top grow box, geschikt is voor aarde en coco. Helaas kan ik deze info bij plagron niet vinden.. Daarom zal ik er maar van uit gaan dat deze info niet klopt..
      Maar wat ik me afvraag, is de green sensation wel te gebruiken icm coco a+b van plagron??
      Dus coco a+b ipv alga grow/bloom.
      Mvg TruSpliff

      Comment


        #4
        Ja, green sensation schijn je op je alle mediums te kunnen gebruiken.

        Comment


          #5
          6952B288-0A16-4239-B699-B0AC7547A747.jpeg
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Wijsheid achteraf.... Informatie van growshops (dozenschuivers) is helaas niet altijd betrouwbaar. Mijn advies is om altijd op de site van de producent van een substraat, voeding of apparaat 1e hands info te zoeken en daar vanuit te gaan. Als de producent geen informatie beschikbaar stelt, dan moet je het gewoon niet kopen.

            Comment

            Bezig...
            X