Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biobizz grow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Biobizz grow

    Korting op 420shop
    Goede avond,

    Ik zit nu op dag 11 met me autoflower AK47, had er 5 staan in een klein oppervlak heb er 2 weggedaan omdat die niet in het licht stonden.
    Nu ziet me kast er als volgt uit:

    Ik wil beginnen met biobizz grow voeding, hoeveel ML per L??, en is 1L water teveel voor 3 plantjes? (Circa om de 3 dagen) kan namelijk niet echt wat vinden erover of ik zoek niet goed.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Me kweekverslag te vinden onder micro kweekverslagen.

      Comment


        #4
        Je hebt een voeding schema online staan. "Biobizz schedule" als je dat googled en bij afbeeldingen kijkt zie je het staan. Maar bij af kan je minder gebruiken. En als ze gewoon in bemeste grond staan pas beginnen rond 25 dagen o.i.d. zit zat in.

        Water Geven zodra je bovenste 1.5cm van de aarde droog is. En dan water geven tot het een beetje onder uit loopt. Je leert het vanzelf. Maak er geen modder bende van...

        Comment


          #5
          Heb je wel drainage gaten onder in je potten, zodat overtollig water weg kan lopen?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Dankjewel voor de tips, ik heb geen gaten in de pot dat is me beginners fout #2 geweest. #1 te weinig licht in een te grootte oppervlak.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Veel te vroeg voeding : fout #3

            #7
            Heb je nu dan wel een pot met gaten onderin?

            Welke aarde heb je gebruikt ? Mijn ervaring is dat autoflowers de eerste weken meer dan voldoende hebben aan de voeding in de grond. Iets te veel voeding levert meer schade aan de plant dan iets te weinig voeding. Bijvoeden gaat makkelijk, overvoeding kan je praktisch niets aan doen.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            Bezig...
            X