Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke voeding bij batmix?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke voeding bij batmix?

    Korting op 420shop
    Van wat ik begrijp is dat je alleen green sensation moet geven na 4 - 6 weken? Of kan ik er best ook nog iets anders bijgeven? Zoals Power Roots bijvoorbeeld?

    #2

    Heb je op de site van Plagron gekeken?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      In die 6 jaar niks van wiet gekweekt? Hangt er echt vanaf wat je van plan bent he. Er in starten gaat niet wegens te zwaar bemest. Overpotten na 3-4 weken en dan zien wat je nodig hebt. Bloeivoeding sowieso. Groeivoeding hangt van het aantal weken groei af.
      Last edited by beowulf; 26 August 2018, 20:05.

      Comment


        #4
        Ik zou alleen een fles Alga Bloom kopen en verders niets... meer is niet nodig. En vergeet niet zoals ze zelf ook aanraden om de aarde te spoelen voordat je er een zaailing in zet!! Als die zak namelijk al een tijdje gelegen heeft kan het zijn dat je plantjes verbranden.

        Comment


          #5
          Je spoelt de meststoffen op die manier weg waarvoor je meer betaalt. Heb dat altijd zonde gevonden, dan kan je beter allmix kopen. Alga bloom, nog niet veel rondes gezien waar dat geen problemen oplevert. Dat komt hier niet meer binnen

          Comment


          • Meglow
            Meglow commented
            Editing a comment
            daar heb je een punt, heb ook geen superervaring met de algalijn

          #6
          Wat moet je dan gebruiken als de Algalijn niet goed is?

          Comment


            #7
            Je gebruikt waar je zelf zin in hebt. Ik vind het teveel giswerk. Gebruik binnenkort terug de minerale voeding, maakt niet uit van welk merk. Die wordt ten minste direct opgenomen en kan je dus ook perfect doseren. Als je alga lijn gebruikt zou ik naar minimum 18 liter potten gaan.

            Comment


              #8

              Comment

              Bezig...
              X