Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Houdbaarheid Dutch Pro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Houdbaarheid Dutch Pro

    Korting op 420shop
    Heyhey

    Ik ga net aan m'n 2e ronde beginnen op Dutch Pro, want van de vorige ronde was ik qua gezondheid van de planten meer dan tevreden.
    Nu, met de starterskit kun je 2 rondes draaien, maar zit er een vervaldatum op zo'n voeding? Heb al de flessen, FAQ en site van Dutch Pro afgezocht maar niets gevonden.

    Ik heb laatst eens aan de flessen geroken, en hier zit plots wel een geurtje aan. En ik meen me te herinneren dat dit voordien niet zo was.
    Met de flessen is niets gebeurd, staan hier nu pakweg een klein jaartje. Enige wat er kan gebeurd zijn is dat bij de vorige ronde er af en toe eens een verdwaalde druppel water in terecht gekomen is.

    Iemand hier ervaring mee? Een complete nieuwe set kopen is nogal stom, maar m'n kweek verpesten door slechte voeding zou ook wat stom zijn.

    Grtz
    Modest
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Kan je er geen duidelijk antwoord op geven maar ik heb hetzelfde met mijn BAC organische voeding die ik nu al bijna twee jaar in bezit heb. Ik kweek er nog wel mee en de planten lijken de voeding nog steeds wel te waarderen dus het zal nog wel goed zijn denk ik dan
    Voor de rest ruikt het dan ook nog hetzelfde als toen ik het net binnen had, niet in contact met water laten komen en de fles nooit te lang open laten en voor de rest bewaard op kamer temperatuur/donker en flessen rechtop.
    Ad usum proprium!

    Comment

    Bezig...
    X