Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voedingsschema Canna Aqua (op hydrokorrels)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voedingsschema Canna Aqua (op hydrokorrels)

    Korting op 420shop
    Mijn zoveelste domme vraag hier. Maar liever teveel vragen dan te weinig denk ik dan.

    Ik heb mij pas een Atami wilma druppelsysteem aangeschaft. Nu ben ik wat in de war betreft het geven van voeding. Ik heb canna A+B voeding gekocht en had een schematje aangemaakt voor 50L aangezien de tank van het systeem 50L is.

    Klopt dit schema volgens jullie? En moet ik nu gwn deze voeding in de tank gooien? Ik heb wel wat gelezen dat je gewoon op de EC waarde moet letten van je water. Maar hoe weet je dan precies wat je water te kort heeft? (enzymen, wortelversterker of groei/bloei voeding?)

    Heb al zoveel gelezen maar word er niet echt wijzer van, en ik vind ook nergens duidelijk instructies.

    Iemand die mij kan helpen of mij in de juiste weg kan wijzen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Rechtsboven kun je zoeken op dit forum.
    Weet zeker dat je het daar wel kan vinden.

    Succes!!

    Comment


    • Didier
      Didier commented
      Editing a comment
      Oorspronkelijk geplaatst door Didier View Post
      Heb al zoveel gelezen maar word er niet echt wijzer van, en ik vind ook nergens duidelijk instructies.
      ...

    #3
    Hey Didier

    De canna voeding dient wel goed gemengd te worden je start met A goed mengen dan B terug goed mengen en zo verder met de rest volgens het schema ,mengen doe ik met dit zie foto IMG-0124.JPG

    A
    B
    Rhizotonic
    Canna zym
    PK 13/14 ( vanaf week 5 voor max 1 week )
    Canna Boost
    nadat je dit hebt gedaan het mengsel 2 uur laten rusten en op 23 graden houden dan pas afzuren met ( PH - voor groeiperiode ! )
    als dit allemaal gedaan is EC waarde meten kan mogelijk wat verschil zijn met wat op schema staat



    Comment


      #4
      dagelijks PH waarde controlen en water temperatuur op 23 graden houden
      enkel tijdens licht aan water geven
      laatste keer 4 uur voor licht uit

      Comment


        #5
        in je water bak een klein fontein pompje dan blijft je water in beweging ( brengt zuurstof in je water ) zeker geen bruis steentje dan gaat je water na een tijdje schuimen

        Comment

        Bezig...
        X