welke voeding gebruiken jullie ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #16
    B.A.C
    Green House Powder Feeding
    Action plantenvoeding voor groente en fruit (1x gebruikt)
    Ad usum proprium!

    Comment

    • Helemaal Top
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 565

      #17
      Nu 4e kweek bezig met BioBizz grow/top max en Bloom
      Buiten gooi ik er wel eens wat Blokker Huismerk tomaten zut tegen aan. Werkt goed overigens... Is natuurlijk gewoon NPK en wat en hoe kan die plant niet echt boeien

      Comment

      • Blazer9000
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2019
        • 156

        #18
        Bio nova - soil supermix
        pk 13/14 van canna.
        nog geen resultaten gezien na gebruik van die bio nova aangezien ik het nog maar 1x heb meegegeven.
        anders altijd canna gebruikt, is natuurlijk top

        Comment

        • Pit
          Banned
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 345

          #19
          Wat ik aan GHE Floranova voeding ideaal vind is dat je met een fles voor de groei en één voor de bloei al kunt volstaan. Dat houdt het kweken lekker simpel!

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #20
            Ik kweek op aarde en werk met Hy-Pro. 1 Fles die je de hele kweek kunt gebruiken, eventueel in de groei aangevuld met een root stimulator en spraymix en in de bloei een Epic Bloom booster.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            Bezig...