Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower bloei booster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower bloei booster

    Korting op 420shop
    Mijn amnesia auto gaat bijna de bloei in.
    ik geef ze nu soil supermix (in totaal 2x gegeven sinds 7 maart) 20 dagen na zichtbare bloei geef ik ze pk13/14.
    maar nu zat ik te denken of ik er meer uit zou kunnen halen met ze nog een extra booster te geven.
    wat zijn jullie ervaringen hiermee?

    blijven blazen

    20190424_081053.jpg

    #2
    Je hoeft en autoflower niet te voeden . Zit genoeg voeding in je pot aarde.
    God was never on your side..

    Comment


    • majoo
      majoo commented
      Editing a comment
      Ja heb net een ronde auto's achter de rug en met een goeie grond geraak je een ganse ronde door.
      Alhoewel Bella Donna, ik een pk 13 14 de volgende keer wel ga bijgeven.
      Had vooral veel fluffy toppen... Maar wel een behoorlijke opbrengst uiteindelijk.
      Heb ze wel liever wat compacter.
      Ik werkte met 1 op 1 stekgrond en compost.

    • Blazer9000
      Blazer9000 commented
      Editing a comment
      Ja het schijnt. ik maak een mengeling van stekaarde en potgrond met cocosvezel en geef een hele kleine hoeveelheid als ze er wat licht van kleur uitziet. Maar die pk 13/14 lijkt me wel niet overbodig enkele weken na de bloei, ook al is het ook weer een hele kleine hoeveelheid. Die cannaboost is dan weer een regulator die zorgt voor meer smaak en afrijping. Dat is niet iets die standaard in de potgrond te vinden is. Of zijn dit maar mooie praatjes op het etiket?

    #3
    Blazer9000 wat zeg je nou. Die cannaboost is dan weer een regulator die zorgt voor meer smaak en afrijping <----Dus je rook dat spul.
    Waarom ga je een plant voeden die dat totaal niet nodig heeft vraag je dat eens af.

    Dit is jou duur spul laten kopen bij een shop wat je totaal niet nodig heb. En neem zak normale Goede pot aarde daar zit meer dan voldoende voeding in voor een autoflower en is goed koper dan gaan liggen rommelen met ik maak een mengeling van stekaarde en potgrond met cocosvezel en geef een hele kleine hoeveelheid als ze er wat licht van kleur uitziet. Of heb je geld teveel?
    God was never on your side..

    Comment


    • Blazer9000
      Blazer9000 commented
      Editing a comment
      Je geeft het niet op het einde dus je rookt het niet. Ik meng die aarde omdat het best is om je autoflower direct in een grote pot te doen maar die potgrond is te bemest voor die zaailing dus doe ik het zo, liever wat te weinig dan teveel. En achteraf wat bijgeven indien nodig en ik vroeg me dus af of hier lensen ervaring mee hebben en het al dan
      niet nuttig is en in welke mate.
      En het is volgens mij niet echt voeding maar iets dat ervoor zorgt dat de bloei beter verloopt. En mss mooie lekkere compacte toppen hebben ipv smaakloze luchttoppen

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Ha die @belladonna

      Veel ben ik met je eens maar potgrond bv. van de
      super heb je diverse soorten, 4, 6, of 8 weken voeding.
      Nu heb ik zelf een testje gedaan met potgrond 6 weken
      voeding en ditmaal ""niets'' toegevoegd. Dat scheelde in
      de opbrengst 40 % minder bij die afjes! Even een toevoeging
      wat door mijn fout niet gezegd is,,is dat ik niet anders kan kweken
      dan in 5 liter potten vanwege mijn beperkte ruimte in mijn kist.

      goedkope voeding desnoods van de exion werkt prima en
      heeft dus wel degelijk zijn werking.
      Ps. Heb niets verandert met de kweek ervoor.....

      Groetjes Ipie
      Last edited by Ipie; 25 April 2019, 16:17.
Bezig...
X