Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding autoflowers

    Korting op 420shop

    #2
    Zou bij dat ene merk blijven dan. Zeker als het -50% is ( <- Hollander)
    Even de site van biogreen checken om er wat meer over te weten te komen misschien ?

    Lightmix werkt prima.
    Omdat het wat lichter bemest is gaan ze de eerste weken erg goed, maar zul je iets eerder en iets vaker voeding moeten geven dan op zwaarder bemeste grond.
    Verder is er niks speciaals aan, tis gewoon zwart. Ik gebruik het binnen altijd.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • SpaceDoorDieHaze
      SpaceDoorDieHaze commented
      Editing a comment
      Heb ook meteen een voedingsschema van de shop meegekregen, kan hier alvast mee vooruit. Ben alleen nog een beetje bang want ik heb nog nooit van dat merk gehoord, en hoor wel gewoon goeie dingen over Canna en Plagron. Maar denk dat ik wel bij de BioGreen blijf. Zou ik denk je nu al langzaam aan kunnen beginnen met de groeivoeding? En wanneer kan de bloeivoeding erbij?

    #3
    Als dit ze zijn, nee. Nog geen voeding.


    Ze moet echt al een paar bladeren met 5 vingers hebben voor groeivoeding nodig is.
    Wat ik op die site van Bio-Green lees is dat je die Grow ook kan doorgeven tot het einde.

    En anders geef je Grow tot aan week 4 van de bloei.
    Dus ik neem aan dat ze dan vanaf week 4 bloei aan de bloeivoeding beginnen.
    Dat lijkt me ook wel vroeg genoeg.

    Ik weet niet of die PK echt nodig is bij autoflowers.
    P en K zit ook al in bloeivoeding en misschien is dat wel genoeg.
    Er is vast wel iemand die z'n autoflowers PK13/14 heeft gegeven en daar wat kan over vertellen.


    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      1C69F4E0-EBCE-463B-AFE4-E458F86C7CAC.jpeg

      Comment


      #5
      15AB7309-93DE-41F5-A81D-52E392C137A3.jpeg

      Comment


        #6
        Autoflowers kunnen toch best lang zonder voeding hoor.ik zou niet teveel voeden die zitten rap met overvoeding.
        be carefull
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • SpaceDoorDieHaze
          SpaceDoorDieHaze commented
          Editing a comment
          maar raad je wel voeding aan, of zou ik het helemaal niet moeten doen? of even wachten?

        #7
        Ik heb fem en auto staan meestal bij auto beginnen de tekorten te komen na bloeiweek 4, kijk naar je bladeren hun kleur lichtgroen beetje voeden maar echt met kleine doses ze hebben rap te veel wat weer nadelig is op latere basis.elke plant is anders.ik lees hier veel lees je bladeren.
        Bij bladproblemen topic heb je mooie verslagen met nodige foto's echt een aanrader.
        Mijn oudste auto staat nu juist in bloei en nog niks gegeven van voeding.
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • SpaceDoorDieHaze
          SpaceDoorDieHaze commented
          Editing a comment
          is “bladproblemen” een subforum of moet ik gewoon in de zoekmachine “bladproblemen” typen?

        #8
        Ik vermoed dat je het al gevonden hebt .je vindt het in allebei
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #9
          Jamzieman maarrr raad je je groeivoeding wel aan of zou ik het helemaal niet moeten gebruiken? of even wachten?

          Comment


            #10
            Ik gebruik geen groeivoeding bij auto's man enkel soms bloeivoeding als ze het nodig hebben
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment


            • SpaceDoorDieHaze
              SpaceDoorDieHaze commented
              Editing a comment
              Zou groeivoeding wel een positief effect hebben op de opbrengst of is het totaal overbodig?

            #11
            Opbrengst heeft verschillende factoren, lucht, licht,water,weinig stress goede ph ec etc.
            welke soort speelt ook een rol je kan beter wat bloeivoeding geven na week 4 bloei in kleine doses
            Veel succes verder
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment


              #12
              Ik lees hier diverse meningen.
              Een ieder heeft wel gelijk maar
              mijn vraag is van de topic maker::

              Heb je je wel eens een beetje verdiept?
              Ik zie een schema, voeding ga zo maar door!

              Kijk nu even bij zoekfunctie wat voor jou de beste
              oplossing is, ik denk zelf ( niet erg veel ervaring
              wat je hebt ) een moeilijke weg in gaat slaan........

              Comment


              • SpaceDoorDieHaze
                SpaceDoorDieHaze commented
                Editing a comment
                Krijg dit antwoord steeds vaker en weet niet of dat aan mijn vragen ligt. Vergeleken met mijn eerste kweek toen ik niks wist, weet ik nu veel meer, maar dus niet genoeg. Ik heb ook nog niet zo heel veel ervaring en kennis over het onderwerp, maar daarvoor zit ik op dit forum... Voor iedere kweker lijkt dit me een moeilijke weg, maar ik zoek het zelf wel uit!

              #13
              Lijkt me toch vrij duidelijk na 12 posts?
              Heb je niet het antwoord dat je zocht of wat is er niet duidelijk dan?

              Je voert een plant omdat dat soms nodig is.
              Als het niet nodig is en je voert toch heeft dat een negatief effect.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Netbezig
                Netbezig commented
                Editing a comment
                Ff uittekenen....

              #14
              Jij bent moeder natuur, jij mag bepalen wat er wel of niet gebeurd!
              Wil je groeivoeding geven aan een afje, doe dat dan met lichte doses en kijk hoe die reageerd.
              De meeste kunnen wel wat hebben als ze lichtgroene bladeren hebben.
              Donkergroene bladeren wijst er meestal op dat ze genoeg stikstof hebben.
              Veel plezier en leer van je fouten.

              Comment


                #15
                Hey Spacedoordiehaze,

                Even terugkomend op de opmerking van de growshop:
                Lightmix is geen bodem voor ervaren kwekers hoor, lightmix kan door iedereen gebruikt worden. Dit substraat is licht bemest en er kan dus weinig fout gaan.

                Groeten,

                Comment


                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment

                • SpaceDoorDieHaze
                  SpaceDoorDieHaze commented
                  Editing a comment
                  Ik heb nu 3 plantjes op van de standaard fleurella grond van de karwei en 1 op lightmix, die moet nog ontkiemen. Heb ook groei en bloeivoeding van BioGreen en voeg dit in lage dosis soms toe. Vind de lightmix wat leuker omdat je daar meer mee bezig kan zijn.
              Bezig...
              X