Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn er bloei tabletten in omloop outdoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn er bloei tabletten in omloop outdoor

    Korting op 420shop
    Beste lezers,

    ik heb een aantal planten guerilla kweek, nou las ik over pillen die je in de grond kan steken en die dan langzaam je planten met voeding doseren, maar kan ze alleen vinden voor de groeifase en niet voor de bloeifase weet iemand hier iets vanaf?

    mvg een nieuw lid Ramo
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by QnQ; 27 June 2019, 09:22.

    #2
    Die van bac die je laat zien zijn voor groei en bloei, dat staat er tenminste bij, als ik die google ?

    Op de site van bioplantenvoeding kun je heel veel soorten mest in tablet, vaste en vloeibare vorm vinden.
    Die tabletten zijn natuurlijk in verhouding erg duur, en zeker als je die bij een growshop gaat halen betaal je nog wat extra.

    1-2 koffiekopjes met droge kippenmest is ook voldoende voor een hele kweek in de volle grond, en dat kun je gratis bij de boer/kinderboerderij scheppen.
    Bij guerilla wordt dat vaak al door de grond gemengd voor men begint, in maart-april bijvoorbeeld.

    .
    .
    .

    (ik heb je topic even verplaatst naar het forum waar alle posts staan over voeding.
    Het
    Introductie-forum is alleen om jezelf voorstellen, misschien wil je dat nog ff opnieuw doen (je woonplaats hoeft er niet bij))
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Bedankt voor je berichtje ik ga het even bekijken

      mvg ramo

      Comment

      Bezig...
      X