Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer starten met de groeivoeding ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer starten met de groeivoeding ?

    Korting op 420shop
    Mag ik nu al starten met voeding geven of beter nog enkele dagen wachten ? Ik gebruik enkel voor de groei Plagron Alga Grow.
    20190629_225113.jpg 4cm20190629_225144.jpg7cm

    #2
    Dat ligt eraan he, waar ze in staan en of je nog gaat overpotten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • BEplantje
      BEplantje commented
      Editing a comment
      Ze staan nog in hun kleinste potten (0,4 schat ik), ik ben zeker van plan om nog te verpotten naar 11l. Wanneer zou jij ze verpotten ? Ze zijn vandaag een week oud.

    • Modest
      Modest commented
      Editing a comment
      Hij bedoeld welke grond... Zelfs als je op Lightmix (zaai en stekgrond) zit zou je nu nog geen voeding nodig hebben. Nooit in de eerste 2 weken.
      Daarna hangt af van welk soort grond je hebt gebruikt en hoe snel je plant groeit.

    #3
    Ja, dat, welke grond.
    Alleen een leeg medium (cocos, steenwol) moet je voeden, anders begin je pas met voeding 3-4 weken NA het overpotten in de grote pot.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Hey BEplantje,

      De vorige reacties hebben het eigenlijk al gezegd, vaak kan je de eerste weken wel zonder voeding vooruit. Op coco of steenwol kan je eventueel beginnen met een EC van 1.0. Deze grond ziet eruit als coco, dus je zou een beetje voeding kunnen geven. Nog niet de volle dosering! Zelf zou ik nog even wachten. Mocht dit geen coco zijn zou ik nog niks geven.

      Groeten,

      Comment

      Bezig...
      X