Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bitterzout voor mg tekort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bitterzout voor mg tekort

    Korting op 420shop
    Hopelijk kan iemand me helpen en is dit geen te domme vraag maar vond het antwoord nergens na heel veel zoeken

    bitterzout oplossing om te vernevelen voor ernstig Mg tekort (ben het heel zeker, ze krijgen al mg bij in water maar drinken nog niet genoeg om zo hun tekort op te lossen en terug te gaan drinken -> mag dit ook verneveld worden over de toppen? (Nu 5de week bloei ingaan)

    zo ja, super! Ik ben geholpen
    zo nee, hoe krijg je da voor elkaar met een vernevelaar?

    #2
    Nee. Je kan beter niks over je toppen nevelen. Toppen hou je droog.
    Magnesium is gewoon een mobiel element. Als je dat aangiet komt het overal.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Maakt het vernevelen in mijn ogen opeens een stuk ingewikkelder, zeker met de scrog ook nog.

      dank je allesinds voor het antwoord!

      plantjes drinken momenteel zo weinig, nog minder dan in de groei terwijl het nu net aanzienlijk meer zou moeten zijn.

      en in de bloemen zien we ook dat het gestopt is met groeien 1st big problem..

      dus vandaar het bitterzout, nog geen idee hoe ik kan vernevelen zonder de toppen nat te maken maar heb nog een dagje denktijd voor de lichten terug aangaan

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Heb je niet teveel water gegeven als ze niet meer drinken en krijg je een vertekent beeld van je probleem

      • happygreenstart
        happygreenstart commented
        Editing a comment
        Nee ik meet het watergehalte in de grond, en kan daarop perfect weten hoeveel ze drinken. Alles liep perfect van drinken tot het probleem opdook maar hebben het te laat gespot (eerste kweek)
        Dank je om mee te denken

      #4

      Comment


      • happygreenstart
        happygreenstart commented
        Editing a comment
        Haha ik kan anders een foto vanavond posten hoor maar ik had al een post hiervoor geplaatst op bladproblemen met foto’s waar ik goede hulp op kreeg Aangezien ik nu specifiek de vraag had hoe het zat met vernevelen ivm de toppen dacht ik dat een foto niet echt van toepassing was. Maar als je wil zet ik er vanavond 1op als de lichten aan zijn

      #5
      Nonsense
      Attached Files

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als je extra Mg geeft, dan moet je ook extra Ca geven.

      • happygreenstart
        happygreenstart commented
        Editing a comment
        Ze krijgen ze krijgen ca en mg van aptus in het water nu hebben het te laat gemerkt waardoor ze gestopt waren met drinken, nu begint het terug en beetje op gang te komen. 1van de 4is al goed vertrokken, de andere 3trager maar beginnen ook terug te drinken dus de hoop is er nog
    Bezig...
    X