Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met bio nova en autoflowers?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik zou strikt dit schema volgen, en de ec goed aanhouden. Krijg je gele puntjes, dag enkel water en de voeding/ec wat naar beneden brengen daarna, want dan zit je te hoog.

    Anderen zeggen gebruik de helft.
    Of om de dag water.
    Eigen urine op zondag, kan ook, best verdunnen met water.

    Ik heb ook geen ervaring met canna. En zij noemen dat bio-mineraal denk ik.

    Comment


      #17
      Vandaag beetje cannavoeding meegegeven
      plantjes zijn nu 2weken 20200314_185846.jpg 20200314_185828.jpg

      Comment


        #18
        Ze hebben wel allemaal paarse bladstengels.
        zou dit eigen zijn aan deze soort AF?
        want ik zie nergens 1groen
        of is er toch een voedingstekort?
        ik kan nergens iets op aanmerken van vlekken ofzo?enkel 2plantjes die beetje afhangen en 1blad waar 1 klein vlekje op is (eerste foto)
        20200315_010042.jpg 20200315_005938.jpg 20200315_005921.jpg

        Comment


          #19
          1plantje hangt zwaar af.
          het ziet er naar uit dat het een teveel aan water zou zijn ... maar als ik de grond meet dan zou het eerder te droog moeten staan 20200315_093556.jpg 20200315_093608.jpg

          Comment


            #20
            Plantjes zijn nu 16dagen.
            Daarstraks eens de voeding gemeten dat ik al 2dagen geef.
            het voedingswater heeft nu een ec van 0.4
            het kraantjeswater was al 0.2 dus zit er nu 0.2 voeding in het water.
            mag ik om de 2dagen er altijd iets meer bijdoen?
            of wachten jullie meer dagen om de voeding op te bouwen?

            Comment


              #21
              Voor de vrienden ook een schematje opgemaakt.
              20200317_154138.jpg deze avond nog eens gaan kijken hoe ze ervoor staan

              Comment


                #22
                Alles dik in orde
                dag 20 20200317_211939.jpg 20200317_211955.jpg

                Comment


                • smoked bud
                  smoked bud commented
                  Editing a comment
                  Q wat doe ik dan het best?
                  Een nieuw topic openen bij kweekverslag en alles terug overtypen ...
                  Of gewoon een nieuw openen en verder gaan vanaf morgen?

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Als je het wil bijhouden zou ik een nieuw verslag openen met de plantjes die je zelf kweekt, en dan af en toe een fotootje van de tent van je maat erbij zetten.
                  Je wil toch ook niet de indruk wekken dat je zelf twee tenten vol planten hebt staan want dan ga je wel aandacht trekken natuurlijk.

                • smoked bud
                  smoked bud commented
                  Editing a comment
                  Ja op dat vlak heb je wel gelijk..
                  Maar voel me ook nauw samen met hun kweek,ook al heb ik daar niets aan.
                  Ik heb hun gezegd welke tent en welke producten (de bio nova hadden ze zelf gekozen) maar dat is ondertussen ook canna geworden.ik heb van elke fles van mij een beetje aan hun in kleine flesjes gegeven zodat ze konden starten met voeding.ondertussen hebben ze zelf hun flessen canna.ik heb hun dat aangeraden omdat ze ook met blumats zitten.en ik weet zeg hun hoeveel ml van elk en ze doen dat wel maar op gebied van water te geven aan de planten zou het bij hun zoieso mislopen omdat ze niet zouden weten hoeveel te geven.(soms zijn ze wel een beetje lomp).de blumats daarentegen geven hun de bijna perfecte nodige hoeveelheid en ik vind dit veiliger.dus de bio nova flessen staan daar maar.mss koop ik ze wel eens over om later zelf eens mee aan de slag te gaan.
                  Je zult ook heel veel gelijkenissen zien met mijn kweek,omdat ik volledig alles mee hun opgezet heb op mijn manier.dus ik voel me nauw verbonden met hun kweek en moest er iets mislopen daar zou ik dat enorm spijtig vinden.om de 2dagen ga ik zeker eens kijken of alles nog goed loopt.het is een beetje een hobby aan het worden voor mij...een passie.het is zo leuk ermee bezig te zijn... ik vrees al dat er een leegte ga zijn in mijn hoofd als mijn kweek voorbij is ... maja we zien dan wel

                #23
                Hier mag dan ook een slotje op Q
                bye

                Comment

                Bezig...
                X