Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hesi hydro geschikt voor DWC ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hesi hydro geschikt voor DWC ?

    Korting op 420shop
    beste medekwekers, ik heb het volgende probleem. Ik ben nu bezig aan mijn eerste Hydro kweek (DWC). Sinds een week of 2 heb ik in steeds grotere mate problemen met roest kleurige vlekjes op de grotere bladeren Die uiteindelijk uitdrogen. Nu ben ik via een ander platform op gewezen dat het te maken kan hebben met fluctuerende PH waarde waar ik idd problemen mee heb. Mijn vloeistof loopt na terugbrengen op 5,8 telkens op naar 6,0 of soms iets hoger in een dag. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat de meststof die ik gebruik , van hesi (bedoelt voor Hydro) niet geschikt zou zijn voor DWC kweek. Dit is wat Hesi op hun website schrijft :

    ”Bij Hydrosystemen waarbij er permanent een waterreservoir staat (zoals bijvoorbeeld kleikorrels met een waterstand-indicator) raden wij het gebruik van Hesi Aarde meststoffen aan, zoals TNT- en Bloei Complex. ”

    Kan iemand bevestigen of deze voeding idd niet werkt voor DWC kweek. Want dan ga ik zo snel mogelijk over stappen op andere voeding.

    alvast bedankt voor jullie reactie !

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Als de fabrikant dat schrijft, dan zou ik geen bevestiging van -voor mij- onbekende personen nodig hebben.
    Dat dacht ik, maar verder weet ik er niks vanaf helaas.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Nou, dan neem je toch dutchpro. Of plagron, die zit ook hier op de site, krijg je persoonlijke begeleiding enzo.

      Tenminste, als ron zijn plag met rust kan laten!

      Hooi ron, hoest met je plag?

      Comment


      • Hubertus
        Hubertus commented
        Editing a comment
        dusdiedutchpro a&b zijn geschikt voor dwc kweek?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Is mineraal Hubertus.
    Bezig...
    X