Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer Green sensation geven ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer Green sensation geven ?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal
    pas geleden weer een nieuwe ronde gestart gewoon om dat het kan en omdat het leuk is en je natuurlijk wat lekkers te roken hebt.
    ik heb 4 zaadjes van RQS ontkiemd 3 northen lights en 1 critical en staan nu 4 weken 12/12 dus 2 weken echte bloei.
    1 plant heeft een flinke groei achterstand en heb een pot ondersteboven gezet en de plant daarop geplaatst zodat deze gelijkt loopt met de andere 3.

    ik heb ze ontkiemt onder cfl verlichting in zaaien/stekgrond met symbiosis mycorrhiza en besproeid met plantenspuit met sannie bacto erin na 2 weken over gepot naar 15 liter potten
    in batmix met 1 buffertab in 2e gebroken per pot omdat batmix al veel voeding bevat van zichzelf en ik evt later buffertabs kan toevoegen.
    ze staan onder 400w hps 800m afzuiging temp lamp aan 27.5 temp nacht 17 graden er zit een groot verschil in bloei cyclus per plant terwijl ze beide dezelfde bloei periode hebben.

    de critical heeft al flinke toppen bij 1 nothenlight komen ze door de andere 2 blijven achter. ik wil einde deze week green sensation gaan geven heb een 50 ltr van en meng dit met 40 ml green sensation.

    wat denken jullie te vroeg voor de northen lights om green sensaton toe te voegen?

    graag advies thnxs
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    #2
    Staan er prachtig bijgeen ervaring met die groene zooi
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Ik begin altijd in echte bloeiweek 5 met de GS. Eerste week halve dosering en de bloeivoeding kwart minder ongeveer. Effe aankijken hoe ze reageren
      Dan bloeivoeding in een paar dagen terugbrengen naar oude dosering, vervolgens de GS langzaam naar hele dosering.

      Bij mij komt het erop neer dat ik 3 weken GS geef. Week 1 halve dosering, week 2 opbouwen naar hele dosering, week 3 hele dosering. Daarna spoelen.

      Mooie groene dames heb je staan!


      Iets te groot tempverschil dag/ nacht vindt ik zelf, maar niks spannends

      Gazodoor
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #4
        bedankt voor de reacties
        even wachten dus nog met g.s ik heb het nog nooit gebruikt maar las dat als je batmix gebruikt en je in de 4e week bloei g.s toevoegt er verdr geen voeding nodig is iemand hier ervaring mee?

        ik heb wel bac bloeivoeding maar ze daar nog niks van gegeven aangezien ze er nog mooi groen bij staan idd

        Comment


          #5
          Zou nog een paar weken wachten.
          Zo gauw je Green sensation geeft gaan ze vergelen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            deel je ervaringen

            Wanneer geef je gs dan best ?
            want tevroeg en je beschadigd je dame .
            Een boost geeft het , dus echt wel interessant
            wanneer stop je het best ?

            moet je dan spoelen ? ( als je verder Bio kweekt )

            groetjes

            Comment


              #7
              Laatste 3 weken geef ik dat mee nu, tot een paar dagen voor oogst zelfs. Maar max een keer of 6.

              Comment

              Bezig...
              X