Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Camg boost aptus wanneer geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Camg boost aptus wanneer geven

    Korting op 420shop
    Zoals het onderwerp het al zegt
    wanneer precies camg boost van aptus bijgeven.

    in de 3de week gezien vanaf lamp op 12/12,
    of vanaf de 3e week vanaf de zichtbare bloei?


    hebben opgezocht maar raken er niet 100% zeker aan uit. Het lijkt vanaf de 3e week op 12/12 te zijn.

    en nog een vraag, mag de hele biobizz lijn erbij gegeven worden? of geef je het dan wanneer enkel bewaterd word zonder voeding?

    (vorige ronde serieus mg tekort gehad dus willen dit zeker voorkomen en preventief gaan geven)
    Last edited by happygreenstart; 14 April 2020, 22:11. Reden: Schrijffoutje wegwerken

    #2
    Ik zie ook 3 e week bloei , ik denk vanaf er topvorming ontstaat , ik gebruik atami en ben vroeger begonnen met een kwart van de aanbevolen dosering. Zet je dezelfde planten in dezelfde grond? Als je preventief werkt zou ik maar een kwart of helft aanbevolen dosering geven... maar ben geen pro , er zal wel iemand nog beter advies kunnen geven hier . Groetjes.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Verplaatst naar het forum over voeding, omdat het over voeding gaat
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        QnQ tnx!

        Wesley pipes ja alles in zelfde grond,
        en geef jij dan op de dagen met enkel water dit mee of in de standaard voeding erbij?

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Mee met de rest , maar denk wel dat er een verschil zit in atami en de jouwe. De mijne mag door heel de cyclus gegeven worden , maar ik geef maar kwart dosering om de week /2 weken . Wordt eigenlijk meer gebruikt als je gefilterd water gebruikt denk ik .

        #5
        Tnx voor je uitleg al! Hopelijk komen er nog meer reacties

        Comment

        Bezig...
        X