Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik extra voeding toevoegen naast Terra bloom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik extra voeding toevoegen naast Terra bloom?

    Korting op 420shop
    Ik heb momenteel 2 planten (1x royal ak auto en 1x northern lights auto) in de bloei staan. De planten staan buiten en pakken de hele dag volle zon. Ze staan in 26 liter potten met welkoop potgrond en perliet mix. Ik gebruik nu plagron terra bloom als bloeivoeding, kan ik hiernaast nog extra bloeivoeding geven aan mijn planten? En zo ja welke is goed te mixen met plagron terra bloom?
    Last edited by Jonko66; 20 June 2020, 13:19.

    #2
    Waarom zou je extra voeding willen geven van een ander soort? Als ze tekorten vertonen kun je gewoon je terra bloom verhogen.

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • Jonko66
      Jonko66 commented
      Editing a comment
      Ik dacht misschien zijn er nog extra voedingsmiddelen die de oogst kunnen maximaliseren naast de terra bloom, maar ik begrijp dat ik het beter bij 1 voedingsmiddel kan houden?

    #3
    te veel is te veel

    Comment


      #4
      Je bedoelt waarschijnlijk additieven ;

      https://www.plagron.com/nl/producten/additief
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Jonko66
        Jonko66 commented
        Editing a comment
        Dat is precies wat ik zoek!

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dat was makkelijker te vinden dan je dacht

      #5
      Ik heb gekozen voor plagron green sensation en plagron sugar royal. Ik ben iets te laat met de sugar royal bij de 2 bloeiende planten. Maar ik heb nog 3 zaailingen die ik wel aan een vast schema kan houden. Uiteraard probeer ik alles in een goede verhouding te mengen en dus zeker niet overvoeden. Helemaal niet bij autoflowers.

      Comment

      Bezig...
      X