Mededeling

Collapse
No announcement yet.

elke dag voeding?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

elke dag voeding?

Korting op 420shop
    Hoi allemaal!

Ik ga aan mijn eerste kweekje ooit beginnen dus voor mij is het allemaal nieuw.

Nu heb misschien een hele domme vraag en na uren dit forum doorzocht te hebben heb ik nog steeds niet mijn antwoord kunnen vinden. ik heb een kweekschema van m'n gs gekregen waarin staat week 1 wortelstimulator gebruiken, week 2 wortelstimulator en enzymen, week 3.....enz enz snap je.

Maar mijn vraag is dus moet ik dit elke dag van de week meegeven aan het water? En kan ik bijvoorbeeld een groot vat aan maken voor een paar dagen, of gaat dit niet omdat je bv om de dag de voeding mee moet geven?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, Ik heb al zo veel handige tips van dit forum kunnen halen, maar hier heb ik nog steeds niet echt duidelijkheid over gekregen, en aangezien m'n stekjes deze week komen is het daar nu wel tijd voor!

Alvast bedankt!

Terrorjointje
    sigpic

Re: elke dag voeding?

Yep, elke dag.
    Als er staat: week 4: 3-5ml/Liter bloeivoeding, dan is het de bedoeling dat je elke dag 3-5ml voeding per liter water geeft.
    Gewoon voedingsschema van de shop aanhouden, want het verschilt per merk.
    Of je het voor meerdere dagen kan aanmaken in een vat is ook afhankelijk van de soort/merk voeding.
    Sommige soorten kun je maar 24u bewaren, andere kun je voor een maand tegelijk maken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ok bedankt daar heb ik wat aan.

Maar waar kan ik ergens terug vinden of het voor langer dan 24uur houdbaar is, want op de flessen kan ik dit eigenlijk niet terug vinden.

Zijn er bepaalde merken die zo ie zo niet lang houdbaar zijn, of juist wel?

Groetjes
      sigpic

Comment

Volgens mij kan je organische voeding niet lang in een vat bewaren.
        Het is simpeler om even de site van je merk voeding op te zoeken.
        Of je growshop vragen als het een 'eigen merk' is
        Last edited by QnQ; 21 December 2010, 13:58.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Let wel: je pH waarde gaat veranderen na enkele uren en dagen dus die ga je telkens weer moeten op peil brengen. Persoonlijk ben ik voorstander van om de dag eens gewoon afgezuurd water te geven, maar dat moet je dan weer voor jezelf uitmaken. Ga er ook op letten dat ze niet te nat staan want dat is meestal de eerste fout die er gemaakt wordt als het op 'water geven' aankomt

Greetzzz

Comment

Koop op z'n minst deze: http://www.nomercysupply.nl/nomercy/nl/node/423
            Anders roep je volgende week HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPP de boel verbrandt.

En zuur je water af naar pH 5,6 - 5,8 omdat anders de fosfor minder opneembaar wordt.

Greetz, HJM
            Attached Files
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

ik geef de helft van wat de fles zegt en als ze toch iets te groen staan naar mijn goesting geef ik wa water 5.6-5.8ph ik geef ook super fit mee van hesi je moet maar 1 druppel op 5 l toevoegen maar ze glanzen mooier grz ziv

Comment

Bezig...
              X