Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CANNA TERRA Professional voor BigBang Autoflower (voorbereiding??)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    CANNA TERRA Professional voor BigBang Autoflower (voorbereiding??)

    Korting op 420shop
    Hallo Peeps,

    Ik ga het eens proberen goed aan te pakken.
    3 x bigbang autoflower zaden hebben 24 uur ongeveer in water geweekt en hangen nu in een plastic zakje in vochtig keuken papier op een donkere plek te ontkiemen.

    Wat ik heb is CANNA Terra professional, maar wat ik wil weten is hoe je dit medium voor moet behandelen wat betreft het bevochtigen.
    Kan dit medium zo in de pot gedaan worden, zaaiing erbij en een beetje water om het plantje heen en klaar?
    Of moet ik de CANNA eerst nat maken en dan een dag ofzo laten staan?

    wie kan hierin het beste advies geven?
    Last edited by Weetniet; 19 August 2020, 08:05.

    #2
    Canna misschien ?

    Ik kan je vertellen wat ik doe, maar dat is geen regel, iedereen doet het anders.
    Het is ook niet merkgebonden volgens mij, ohja, alleen batmix is speciaal, maar daar zaai je meestal niet in.

    Ik kieper 1 zak Lightmix (50L) in een grote cementkuip, daar komt een liter of 2-3 water bij, al naar gelang de grond droog of vochtig is.
    (hierna komen er wat toevoegingen bij omdat ik ze hierin afbloei)
    En dit blijf ik door elkaar gooien en roeren en kluitjes knijpen tot alles mooi fijn is en overal even vochtig.
    Even testen: Een flinke hand aarde pakken, hard knijpen en zie...er komen 1-2-3 druppels tussen m'n vingers, dus de vochtigheid van de aarde is dan goed.
    Geen druppels = te droog, water toevoegen en opnieuw goed mixen.
    Meer dan een paar druppels = te nat, droge aarde toevoegen of een weekje laten staan voor ze erin gaan.


    (btw. je hoeft daarna geen extra water te geven. Probeer in te prenten wat de pot op dit moment weegt, omdat die nu optimaal is. Als de pot aanzienlijk lichter wordt is het tijd om weer water te geven)
    Last edited by QnQ; 19 August 2020, 09:31.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik ga nu alles in detail bijhouden wat ik op welke dag allemaal doe, check mijn schema voor "Mary, Jane & Bob", ik hoop dat dit meer duidelijkheid gaat geven en waar ik de volgende keren op kan sturen.
      Super bedankt QnQ voor jou antwoord! Hier kan ik wel wat mee en ga ik vanmiddag starten!

      Bijhouden.png

      Comment


        #4
        Mijn temperatuur loopt op naar 31 graden celsius.
        het zijn big bang autoflowers onder een 250w HPS lamp in een Bonaza g-kit 61x61x170 set.

        iemand suggesties of kan dit wel even?

        ik verwacht dat met de temperaturen die komende dagen gaan dalen ik de 27 wel kan aanhouden.
        ik hou het op een 24 uur lichtschema, ik ben toch thuis en kan continu bijstellen.

        Ik heb de drie gedoopt tot “Mary, Jane & Bob”

        ik doe dit voor mijn medicinale gebruik! Ben zo blij van de morfine, tramadol en oxi af te zijn als chronisch pijnpatient...!
        dit is een mooie alternatief!

        ik zal proberen een kweekverslag ervan te maken, foto’s volgen en advies is meer dan welkom, mits respectvol.

        geef respect krijg respect, geef liefde en krijg dit terug.

        Je Oogst wat je Zaait!


        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Lekker laten gaan als ze er geen last van hebben.

        #5

        De Bonanza kasten zijn populair tegenwoordig !!


        6FE6A18F-5B6F-4A25-9251-421C4DDCD783_1_201_a.jpeg

        Welkom hier @ weetniet , Ik wens
        u veel succes met het verdere verloop van uw teeltje !!

        Mary , Jane &
        Bob , t'is te hopen dat je gene bob bij
        staat want een mannetje kun je wel missen !!

        Een paar foto'kes er bij en heel uw kweekverslag
        gaat er heel anders uitzien , keep it green !!





        MVG Remco



        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment

        Bezig...
        X