Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Atami AWA Voeding / Bloombastic Box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Atami AWA Voeding / Bloombastic Box

    Korting op 420shop


    Atami AWA Voeding / Bloombastic Box

    Voor mijn huidige kweekje ben ik overgestapt op de Atami AWA voeding. Ik gebruikte dus eerst de 'gewone'B-Cuzz lijn, maar het bleek nagenoeg onmogelijk om de waardes van de PH en de EC bij een recirculatiesysteem zoals ik het gebruik op peil te houden. Het fluctueerde als een idioot en dat kwam mijn plantjes uiteindelijk niet ten goede. Deze nieuwe voeding zou PH regulerend moeten zijn en dat scheelt natuurlijk meteen een slok op een borrel.

    Na 2 weken voorgroeien met de AWA lijn heb ik vandaag de klok omgezet naar 12/12. En dus een mooi moment voor een eerste review van de nieuwe voeding.

    Ik ben gegaan voor de speciale Atami AWA box. Daar zou volgens Atami genoeg voeding in moeten zitten voor een complete oogst op 1m2. Afgaande op de inhoud van de doos, geloof ik inderdaad dat dit haalbaar is.

    Naast de box heb ik nog de Ataclean en de ATA XL los gekocht.

    Ik gebruik nu:

    AWA Leaves A & B
    AWA Max A & B
    Atazym
    Rootfast
    Ataclean
    ATA XL
    Bloombastic

    Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn dames er super gezond bij staan. De waardes van de PH en de EC blijven verbazingwekkend goed op peil. Ik hoef daar dagelijks maar heel weinig aan te veranderen.

    Ook ruikt het aanzienlijk minder sterk dan de B-cuzz. Ik ruik nu planten in mijn tentje ipv voeding.

    De blaadjes van de dames zijn zijdezacht en mooi gezond groen van kleur. Nergens geen rare plekjes die tekorten of overschotten zouden kunnen aangeven.
    Mijn eerste indruk is zeer positief!

    Ik zal jullie op de hoogte houden of de AWA Max bloeivoeding net zo goed werkt als de AWA leaves groeivoeding.

    Greetz!
    Attached Files

    #2
    Re: Atami AWA Voeding / Bloombastic Box

    zelf gebruik ik die voeding al en dat gaat prima.
    Gzz

    Comment


      #3
      Re: Atami AWA Voeding / Bloombastic Box

      ik gebruik ook atami maar dan de bcuzz lijn op aarde met bloombastic en soilbooster.altijd prima resultaat.
      mischien eens leuk om te vergelijken.
      grtz

      Comment


        #4
        Re: Atami AWA Voeding / Bloombastic Box

        Ik gebruik zelf ook die lijn en heb ook de atami wilma 16x11liter en mapito en ben wel benieuwd hoe dat het gaat

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Altijd op aarde gedaan en nu eerste x mapito

        Comment

        Bezig...
        X