Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekschema: welk kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekschema: welk kiezen?

Korting op 420shop
    Hoi,

In combinatie met enkele guerilla plantjes volgend jaar wil ik toch ook een kamerplant groeien. Een grote bloembak en een goed raam heb ik, maar in al deze kweekschema's, merken enz loop ik echt verloren. Wel wil ik het echt simpel houden: Ik kweek op gewone potgrond en wil niet teveel verschillende dingen toevoegen of groot risico nemen op een dode plant. Dus een echt beginnersschema. Meetinstrumenten heb ik niet en zal ik waarschijnlijk ook niet aanschaffen.
    Ik dacht dat het eenvoudiger was: een groeistimulator en een bloeistimulator. Niet dus? Lees veel verschillende dingen die allemaal de bloei stimuleren, zonder te zeggen wat nu juist aangeraden is, een all-in-1 formule enzoverder.
    Iemand?

Grtz,
    Dissi.
    Last edited by Dissi; 2 February 2011, 00:47.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Re: Kweekschema: welk kiezen?

voeden maakt uiteindelijk 5 % op een kweek uit dus boosters zou ik ff vergeten als je gewoon een leuke plant wil neem een grote pot en een simpele voedingslijn hesi groei en bloei voldoet al of canna grow en flores. boosters is niet noodzakelijk. succes en leg de opbrengstlat niet te hoog voor een raam maar groei een leuke plant voor de fun.

Comment

Aha, dus er bestaan wel degelijk 'basisvoedingen' die de meeste dingen al hebben.
      Na een beetje opzoekwerk zie ik dat bijna elke voedingssupplier de simpele vorm heeft, welke zou je dan kopen?
      Waarschijnlijk is het verschil niet groot, maar neemt niet weg dat ik wel moet kiezen .

De plant in mijn kamer zet ik er niet voor monstrueuze yield, maar om zeker te zijn van een stukje oogst, met guerilla weet je nooit. En op die manier is het ook leuker, als je toch elke dag je plantje kan zien groeien. Kwa soort weet ik het nog niet, was eventueel aan het overwegen om een enkel zaadje tangerine dream te bestellen, maar ben er nog niet helemaal uit. Growen doe ik allang niet meer voor de hoeveelheid wiet dat eraf komt, het is een echte hobby geworden .
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

ik heb veel goede dingen of hesi gehoord.
        Persoonlijk raad ik B'cuzz af

Iedereen zal zichzelf als beste aanprijzen in deze branche
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

ik dacht dat bij guerilla kweek geen voeding nodig was? Of heb je hiermee toch wel een veel betere / hogere opbrengst ?

Comment

Bezig...
          X