Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flushing debunked?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Flushing debunked?

    Korting op 420shop
    zeker eens een kijkje waard

    https://youtu.be/KTWfSjzqvLI

    #2
    6.5% meer oogstresultaat met 14 dagen flush.
    Dat lijkt me de moeite waard. Dat is al meer dan het onderlinge verschil tussen diverse lampen.

    Wat er verder qua voeding etc. gebeurd is hun eigen ervaring.
    "Als je eerst cocos overvoed zodat er allerlei stoffen aan de coco binden en je gaat dan een beetje spoelen komt het weer vrij..."
    Tja...Met coco moet je ook serieus spoelen, dat weten de meeste coco-kwekers wel. En als je niet overvoed is dat probleem er niet.

    Zou zeggen probeer het gewoon.
    De ene helft van je kweek doe je spoelen, en de andere helft niet.
    Dan weet je voor jezelf wat je het beste vind, en daar gaat het om, wat een ander er van vind, denkt, of denkt te weten, dat vind ik zelf niet zo interessant
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Beetje vreemde opmerking als je op een forum zit waar mensen delen wat ze er van vinden en denken te weten.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      "er van" wijst in dit geval op "flushen", en niet algemeen over alles wat iedereen op de hele wereld zegt, denkt etc..

    • Pieremegoggel
      Pieremegoggel commented
      Editing a comment
      Wetenschappelijk onderzoek en onderbouwing juich ik alleen maar toe. Mooi als theorie en praktijk samengaan toch? Juist om in de praktijk uit te proberen.
      Alle (serieuze) info is welkom!

    #3
    Filmpje niet gezien, ik flush gewoon al een jaar of 3 niet meer omdat ik het vond klinken als onzin. Wat zou het nu uitmaken dat er nog meststoffen in de grond zitten of niet? Merk geen verschil in smaak, en kan nog tot 3-4 dagen voor het einde green sensation meegeven.

    Comment


      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Filmpje niet gezien, ik flush gewoon al een jaar of 3 niet meer omdat ik het vond klinken als onzin. Wat zou het nu uitmaken dat er nog meststoffen in de grond zitten of niet? Merk geen verschil in smaak, en kan nog tot 3-4 dagen voor het einde green sensation meegeven.
      there you go

      ik geloof er wel in dat als je ze te snel droogt , dat er wel wat van smaak enzo niet top is

      maar er zijn zoveel ervaringen in , ik deed het meestal een weekje voor alles klaar was , en dan die dat rijper waren markeren , eerst doen , en dan opt gemak de rest.

      Ik kon er niet uithalen welke er 5dagen of welke er 7 of 9dagen geflushed waren

      Comment


        #5
        Ik merkte wel geknetter en raar branden met zwarte vaste toen plots moest onderbroken en geoogst worden na organische toediening
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #6
          ettelijke tests bewijzen voor mij iets anders , nu is het gewoon onderbouwd ook waarom

          Comment


            #7
            Ik rook nu wel niet, vape alleen met de volcano. Dus op dat vlak kan ik geen uitspraken doen.

            Droog ook een deel boven de radiator, soms op 4-5 dagen droog. Merk ook daar geen verschil.

            Comment

            Bezig...
            X