Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding

    Korting op 420shop
    ik zou graag weten welke voeding ik het best zou gebruiken om grotere en compacte buds te krijgen?

    Peace 'n love Creation steppa

    #2
    Re: voeding

    slechte voeding bestaat niet.gewoon een oud merk nemen zoals canna zit je altyd goed.gaat vooral om de ph en ec van je voedingsgift en hoe je plant daarop reageerd.maatje van me heeft onlangs met hypro voeding beste oogst ooit gedraaid.deze voeding blijft lang stabiel in je vat.groot en compact dan moet je nlx pp of bubbels kweeken.als het boven de 28 graden word in je kast of tent zullen de toppen luchtig worden.kweek zelf op aarde met biobizz voeding en me toppen worden best groot en hard,ik zuur niet af want heb 1 plant per 65 liter kuip staan.3 weken voor de oogst pk 13 14 meegeven werkt al jaren goed,maar kan de oogst van een beginner ook verpesten.dus investeren in een goed klimaat is beter dan investeren in duure voeding.a en b en pk 13 14 is genoeg.of gaa voor makkelijk en gebruik bio voeding.

    Comment


      #3
      Re: voeding

      hmmm dus wat raad je me aan, gewoon pk13 14 geven de laatste 3 weken?

      Comment


        #4
        Re: voeding

        als ik me aarde niet gaa hergebruiken geef ik ze begin week 5 maar een weekje pk 13 14 mee.met goede a en b voeding of compleete voeding moet dit voldoende zijn.hoe grooter je pot hoe grooter je top klopt ook meestal wel.

        Comment


          #5
          Re: voeding

          ben van plan om een microkweekje te doen, ik zou 3 planten in 1 pot willen zetten welke pot raad je me dan aan?

          Comment


            #6
            Re: voeding

            gewoon een waterdichte bak maken .maak de bak netzo groot als het oppervlakte wat je wil belichten.15 cm hoogte van je bak is genoeg.voorgroeien in 4 literpotjes met lightmix.en dan nog paar dagen groei in de aardebak met allmix.dan hoef je geen voeding te geven.vloeibare voeding met hoge ec waardes is alleen nodig als je plantjes veel zon op de kop hebben,dus met hps erboven.

            Comment


              #7
              Re: voeding

              hmm bedankt voor de raad, nu had ik nog een klein vraagje, mijn ruimte word 1 meter hoog 1 meter breed en 0,5 meter lang, zouden hier 3 autoflowers inpassen? (kzou graag voor de bleuberry autoflower,thunder bloody mary en royal dwarf gaan)

              Comment


                #8
                Re: voeding

                mooie ruimte plek zat voor 3 plantjes.met minimaal 200 cub afzuiging zou er ook een 250 watt hps in kunnen.

                Comment


                  #9
                  Re: voeding

                  bwaa, ik ga de philips tornado 23 w kopen, hoeveel van deze zou ik erin steen? dacht eerst aan een stuk of 5?

                  Comment


                    #10
                    Re: voeding

                    als je heel erg veel geluk heb kan je dan max 40 gram oogsten.en vrouwelijke zaadjes zijn ook duur,dus gewoon minimaal 10 keer 23 watt erin.

                    Comment


                      #11
                      Re: voeding

                      40 gram per plant bedoelje dan?
                      nuja ik ga er tog 10 instekn denkik

                      Comment


                        #12
                        Re: voeding

                        opbrengst bereken je door de gram per watt regel.als je het heel erg goed doet haal je van een 600 watt hps 600 gram.heb ik zelf nog nooit gehaald hoor.een beginner moet rekenen op 0.5 gram de watt.met spaarlampen is het hoe meer hoe betergewoon volhangen die kast.

                        Comment


                          #13
                          Re: voeding

                          maar ik ben echt bang voor brand? wat zijn zoal de voorzorgsmaatregelen die ik kan nemen?

                          Comment


                            #14
                            Re: voeding

                            gewoon niet aan beginnen,en in de shop blijven kopen

                            Comment


                              #15
                              Re: voeding

                              haha, oke nu serieus?:p

                              Comment

                              Bezig...
                              X