Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding van aptus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

voeding van aptus

Korting op 420shop
    Ben voor het eerst begonnen met aptus
    Volgens aptus kom je meteen beginnen met regulator en startbooster
    dit heb ik gedaan , maar het resutaat was dat de plant weinig groeide en het blad krulde en klein bleef alleen de steel werd goed stevig,heb met aptus een discussie gehadt,Ben nu ruim een week gestopt met regulator en startbooster en de planten groeien nu goed
    Wil toch weer beginnen met aptus,Maar mijn vraag is
    Moet je elke keer als de plant water nodig heeft ook aptus regulator en startbooster plus canna terra vega of moet je dit maar een keer per week doen
    Abel

Re: voeding van aptus

Hoi Abel,

ik heb nu ook bezig met mijn eerste kweek, ben in week 4, heb ook een aptus setjes erbij gehad, in de eerste week (ik had stekjes) was er ook geen groei, logisch bij mij want de stekjes moesten wortels aanmaken, daarna ging het super snel de lucht in, ik heb powerplant staan, kan natuurlijk verschillen per soort misschien. zover ik weet moet je regulator blijven toevoegen, met regulator heb je minder problemen als je temperatuur schommelt en je planten worden er sterker van als het allemaal klopt. (correct me if i am wrong )

over krullend bladeren, heb je wel een ph en ec meter? en zijn deze ook goed afgesteld? ik heb zo'n goedkoop setje, alleen bleek hij niet goed afgestemd, effe naar growshop en die gasten hebben het afgestemd voor me, je kan ook eikvloeistop kopen geloof ik ervoor om het zelf te doen.

misschien kunnen de ervaren growers meer vertellen hierover.

Comment

Bezig...
    X