Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aangenaam iedereen ! Is deze wortelstimulator geschikt voor wiet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding: Aangenaam iedereen ! Is deze wortelstimulator geschikt voor wiet ?

    Korting op 420shop
    Als eerste, aangenaam iedereen !

    Dit is mijn eerste forum post ooit,
    Hoe ik hier terecht ben gekomen leg ik in onderstaand bericht graag aan jullie uit ....

    Een vriend van mij vond 2 maanden geleden 12 zaadjes in zijn zakje wiet (Strawberry banana). Deze zijn allemaal ontkiemd en als een soort nestje van puppy's opgebroken en verdeeld over de hele vriendengroep. Nu heeft iedereen zijn eigen manier van opvoeden en staat mijn eerste planje ooit ondertussen in een 45L wasmand op mijn broer zijn oude kamer. Ondanks ik al 3 jaar niet meer echt blow vind ik zo'n plant gewoon kikke en zoals na 2 maanden blijkt heel leuk om te verzorgen.

    Nu heb ik een vraag waarbij jullie mij misschien zouden kunnen helpen.

    1. Ik vraag mij af of ik het volgende product kan gebruiken voor mijn plant :
    Screenshot_20210507-005720_Chrome.jpg
    Samenstelling wortelstimulator:
    50% zwavelzuuranhydride
    (SO3) - 8%
    lignosulfaat - 40%
    pH: 3,7 (+/- 0,7)
    Dosis:20210503_151536.jpg
    20210506_124235.jpg
    Attached Files

    #2
    Wortelstimulators zijn eigenlijk helemaal overbodig, en als ze zo groot zijn als jouw plant is er al helemaal geen aanleiding meer voor.
    Zet ze maar snel buiten.
    Niet wachten op de zon, ze moet de eerste week precies niet in de zon staan.

    FYI: Net als dat er een forum is om jezelf voor te stellen is er hier ook een forum met alle info en vragen over voeding.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3


      En welkom hier.

      Je hebt een vrouwtje, proficiat! ... de helft van je maten zou een mannetje moeten hebben.

      Comment


        #4
        Kvind ze hier wel erg lekker gaan op wilgentakken thee als wortelstimulator maar dat kan ook een indruk zijn.
        Ahja zonder gaat het ook wel prima
        Succes ermee alleszins
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        Bezig...
        X