Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pk 13-14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    pk 13-14

    Korting op 420shop
    wanneer kan ik dit het beste toevoegen en hoe lang het beste bij mijn amnesia plantjes?omdat deze toch redelijk lang moeten afbloeien.grtzz

    #2
    Re: pk 13-14

    4-5 weken voor de oogst zouw ik doen.... en dan de laatste 2 weken voor oogst alleen maar doorspoelen met kraantjes water.

    Comment


      #3
      Re: pk 13-14

      Hey hallo,

      Ik zou liever de P en de K uit elkaar halen...en plant in de tussenfase van zijn bloeiperiode heeft meer behoefte aan Phosfor (P) dan aan Kalium (K), pas in de eindfase van de bloeiperode gaat een plant meer behoefte aan Kalium krijgen dat is dan ook het moment dat je de K gaat toevoegen aan je voedings water.

      De P en de K zitten ook al standaard in je voeding..dus de schrale behoefte aan de K in de tussenfase word hierdoor al gevuld...

      Indien je toch kiest om de PK 13-14 te gaan gebruiken zou ik em vanaf week 4 gaan meegeven in de laagste dosering en deze opbouwen naar de max dosering....hou er wel rekening mee dat je eerst de PK 13-14 in je water gooit...dan even nameten en dan met je voeding bij voeden tot de desgewenste EC waarde...PK 13-14 heeft nmlk invloed op je EC waarde!

      Hopelijk heb je er wat aan!

      Succes
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: pk 13-14

        Hmmmmmmmmmmmmmmm, ik doe precies anders.
        Maak het vat aan met bloeivoeding tot EC 1,2 , vul dan tot de gewenste EC aan met PK, monokalifosfaat of SuperFK. Wat je maar wil.
        Ik begin met monokalifosfaat vanwege de hoge P, en eindig met SuperFK vanwege de hoge K.

        Als laatste de pH afstellen op 5,6-5,8 Is minder belangrijk als je SuperFK gebruikt, omdat dan de P ook beschikbaar blijft bij een hogere pH.

        Grtz, HJM
        Last edited by HJM; 24 March 2011, 01:00.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: pk 13-14

          De belangrijkste vraag die iedereen vergeet is van welk merk is de PK13/14? Als je die van Canna gebruikt geef je hem best max 1week en bij amnesia zou ik zeggen in de 6de week bloei, beginnen met max 1/4 dosis opbouwen in die week tot 2/3de van de voorgeschreven dosis en erna de pk13/14 niet meer gebruiken
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: pk 13-14

            @ HJM vele wegen naar Rome

            @ Smoking Fifi, het merk van de PK 13-14 maakt totaal nix uit...of het nou Canna,Atami of weet ik veel is....Pk 13-14 is PK 13-14.... Mss kan jij me uitleggen waar de verschillen in zitten ??

            GreetZ
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: pk 13-14

              thx voor de verschillende reacties maar ze zijn nu in de 6de week bloei en ik heb ze nu een week pk gegeven op de manier gelijk hjm zegt eerst pk en dan bloei bijvoegen tot ik de gewenste ec waarde bereikt hebt.heb nu ook ff gekeken tot welke ec waarde ik max kan gaan voor dat ik tekenen van overvoeding kreeg mijn max ec wat ik gaf was 2.2 en dat was de limiet ik ga nu stilletjes terug afbouwen en vanaf week 9 gewoon spoelen.ma spoelen jullie met afgezuurdt water of gewoon met kraantjeswater met ph 7 in mijn geval?grtzzz

              Comment


                #8
                Re: pk 13-14

                ALTIJD AFSPOELEN MET ph - als je kraanwater 7 is...zorg ervoor dat het altijd tussen de 5.8 en 6.2 is....6.0 is perfect....

                Comment


                  #9
                  Re: pk 13-14

                  Topic van maart 2011.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X