Xseed & Bioclone, Nieuw van B.A.C.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dokkie
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 325

    #1

    Xseed & Bioclone, Nieuw van B.A.C.

    Korting op 420shop
    Uit het B.A.C. laboratorium twee nieuwe hoogwaardige super producten.

    Natuurlijk hebben we allemaal wel eens (duur) zaad aangeschaft wat al haar kiemkracht verloren leek te hebben en gewoon weigeren om te ontkiemen.

    Daarvoor heeft B.A.C. nu de oplossing.

    Xseed voor een snellere ontwikkeling en meer nog meer wortelgroei!!!
    2 tot 3 keer sneller uitlopen, afhankelijk van de soort.
    Het verhoogt de kiemkracht, 95 tot 100% ontkieming.
    Betere groei, beter immuunsysteem, 6 tot 10 dagen sneller dan een normaal zaaischema.

    Bioclone gel, is een hoogwaardige wortel stimulator speciaal voor stekken, het biedt ook bescherming tegen ziektes, het is voledig plantaardig en bevat de ideale verhoudingen en sporen elementen

    Vraag er naar in je local growshop.
    Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 15:04.
  • Hasharin
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 694

    #2
    Re: Xseed & Bioclone, Nieuw van B.A.C.

    Ziet er wel veelbelovend uit !

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment

    • fender
      Retired
      • Nov 2010
      • 375

      #3
      Re: Xseed & Bioclone, Nieuw van B.A.C.

      Als het doet wat er staat dat het doet, is het een heel handig goedje

      Comment

      • dokkie
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 325

        #4
        Re: Xseed & Bioclone, Nieuw van B.A.C.

        Ik wil wel een aantal test pakketjes uitdelen op Jointjedraaien, maar als je wilt testen moet je in iedergeval al een compleet grow verslag op Jointjedraaien hebben staan en je moet het goed vinden dat het testverslag ook in Regular magazine gepubliseerd wordt.

        Wil je graag Xseed en /of Bio clone testen, laat het even weten in me PM of geef even een Emailtje
        Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 15:04.

        Comment

        • fender
          Retired
          • Nov 2010
          • 375

          #5
          Re: Xseed & Bioclone, Nieuw van B.A.C.

          Shade dat ik nog geen growverslag heb

          Comment

          Bezig...