Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

New Millenium Nutrients

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    New Millenium Nutrients

    Korting op 420shop
    Na een kleine week door de griep geveld te zijn en veel te veel tijd gespendeerd te hebben op het internet ben ik iets interessants tegen gekomen. New Millenium Nutrients, een voedingsmerk uit Amerika. Nu zien we met zijn allen legio aan voedingsmerken voorbij komen. Eerlijk is eerlijk, ik was getriggered door de marketing (het werkt dus toch haha). Na wat zoekwerk en verschillende forums (THC Farmer, 420grower.org, ICmag) kwam ik uit op de volgende hashtag op instagram -> https://www.instagram.com/thesecretsaucesociety/

    Ik moet eerlijk zeggen dat het er indrukwekkend uitziet. Iemand hier ervaring met dit merk? Als ik het zo lees wordt het veel gecombineerd met Green Sensation?

    Niet heel snel genegen om af te stappen van het oude vertrouwde Plagron, maar altijd nieuwsgierig naar nieuwe dingen hehe.

    iemand hier meer info of ervaringen?

    #2
    Nee. Geheime saus heb ik wel.

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Kan je ook mee gooien toch

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Gooien wel kweken lijkt me moeilijk.

      Dat zou een experiment waard zijn ... maar ik zie vooral gore drab bovenin de potten op den duur.

      In een soort hydrosetup misschien ...

    • Xplosive420
      Xplosive420 commented
      Editing a comment
      haha, ik weet niet of jouw geheime saus goed is voor onze plantjes hahaha

    #3
    Hier niks gekocht, maar moet eerlijk zeggen dat de nieuwsgierigheid wel gewekt is. Het is in NL sowieso niet te verkrijgen volgens mij, vind het alleen in de USA of in de UK.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ach, je hebt veel zaken die gouden oogsten beloven. Super Thrive is er ook zo een.

      Amerikanen vinden de Ford F150 de beste auto die er is .... dat zegt genoeg vind ik. Koop lokaal.

    #4
    Ik ga toch eens kijken of ik wat van die producten hier kan krijgen, lees toch echt veel goede reviews. Winter Frost schijnt een goed product te zijn? De proef op de som nemen

    Comment


      #5
      Ik wordt misselijk van naar die flessen te kijken. Waar is de tijd dat je gewoon grow, bloom en wat booster kocht?
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


      • Xplosive420
        Xplosive420 commented
        Editing a comment
        hahaha das niet best Dan valt deze nog mee, kijk eens naar de lijn van Advanced Nutrients..... gekkenwerk

        Die tijden zijn lang vervlogen, maar ik maak me er ook schuldig aan. Silicium, Roots product, fulvines, Booster ik gebruik het ook allemaal. En toch heb ik het idee dat het werkt, mits je de goede hebt.
    Bezig...
    X