Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding Bio bizz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding Bio bizz

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Aangezien ik op een appartement woon kan ik geen gebruik maken van mijn tent (nog nooit gebruikt 😪), dus dan maar 2 plantjes in de zon op de vensterbank.
    Ik heb nu een critical cush en een Royal Runtz (femenised).
    De critical zit in het begin van vegatieve fase, bijna 4 gekartelde blaadjes. De Royal Runtz is 2 weken ouder en heeft zo goed als 3 dekken gemaakt. Er zitten 2 weken tussen omdat er in die tijd een plantje gestagneerd was en opnieuw met een ander zaadje begonnen, gepruts hé 😅

    Ik gebruik nu 1,5 week bio grow bio bizz 1ml/l
    3 maal per week bij de Royal Runtz.
    Ik gebruik ook de app Jane en heb alle gegevens ingevuld. De app zet om de 2 dagen een groen bolletje (zoals ingesteld in app), maar vanaf morgen staat er iedere dag een groen bolletje (groen bolletje = voeding)
    De app weet ook dat het bio grow van bio bizz is.

    Op het kweekschema staat 3 x wekelijks.
    WIE MOET IK NU GELOVEN, HET KWEEKSCHEMA OF DE APP? Ik wil zeker niet overvoeden!

    De Critical cush krijgt nog geen voeding, enkel water, ik heb deze gepland op 20 juni ongeveer.
    Ze is op 25 mei geplant als kiemeling, de Royal Runtz op 11 mei.

    Ik heb 3 voedingen bio grow bio bloom en bio top max. Natuurlijk zit ik nog maar in het begin van de vegetatieve fase dus enkel bio grow (tot flowering fase).

    Het voedingsschema van biobizz staat op 12 weken, tentgericht dus. Ik denk dat ik als femenisde planten met normale (buiten) fotosynthese, het maal 3 ongeveer moet doen 🤔

    De Royal Runtz staat iedere dag ± 5 uur in volle zon, meer is hier niet mogelijk, jammer.
    De Critical cush durf ik nog niet in de volle zon zetten, richt haar kruintje naar de zon (door pothoek te draaien), waardoor de lumen een beetje verhogen maar niet in de volle zon staat.

    Wanneer zou deze dan eigenlijk in de volle zon ook mogen?

    De Royal Runtz is ongeveer in het stadium van 2 gekartelde en 2 beginnende in de zon gezet, she loved it 😍. De Cookies gelato die er toen bijstond is gestagneerd en heb ik verwijderd dan 💔

    Kan mij iemand daar wat wegwijs inmaken aub, internet info biedt niet voldoende info. En als bijna beginneling zijn er zoveel vragen die opkomen, meestal vind je je antwoord op internet maar soms helemaal niet of draaien ze rond de pot 😉

    🤗

    #2
    Ik ben een appart geval en geef normaal helemaal geen voeding, alleen potgrond. Het voordeel is dat je het niet kan verkloten, maar de meeste zullen het niet met mij eens zijn. Ik gebruik dan meestal wel flinke potten (25 L of zo) en werk(te) met auto's. Fems lusten wel wat meer geloof ik. Ik zou vooral niet te veel geven, als het te weinig is, dan verteld je plant dat je wel.

    In de volle zon? Waarom heb je dat niet meteen gedaan? Zeker achter een raam dat toch wel een aanzienlijk deel van de zon wegfiltert gewoon vanaf het eerste moment in de volle zon. Als die dat nu niet gewend is, dan moet je dat voorzichtig op gaan bouwen, maar ik betwijfel of je achter een raam daar mee in de problemen kan komen. Waar ik me nu eerder druk om zou maken is dat ze niet oververhit raken achter een raam en ook dat ze niet te droog staan met deze warmte.

    Comment


      #3
      Gewoon beetje beginnen, en niet teveel water anders moet je weeeer wachten, en om de beurt voeding.

      Comment

      Bezig...
      X