Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vloeibare voeding voorbereiden

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vloeibare voeding voorbereiden

    Korting op 420shop
    Alweer een van mijn domme vragen. Iedere dag meet ik de vloeibare voeding af en meng ik met water en breng ik op de juiste pH. Is het ok voor de voeding voor dit voor een hele week voor te bereiden of verdampt dit? Geen idee of ik de dingen overdenk maar ik wil het mij eenvoudiger maken zoals 1 maal gaan shoppen in de week😅
  • Answer selected by NewNoobie at 27 July 2022, 07:42.

    Bio kan niet!!

    Mineraal wel, met circulatiepomp met donker vat met deksel bij een fatsoenlijke temperatuur en dus geen bio ph-, opletten met wortelstimulator.
    Last edited by Rreppellsteeltjam; 27 July 2022, 08:06.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Een beetje zoals hydro? Mja een circulayiepomp aanschaffen voor soil is er messchien wat over bedankt voor de info

    #2
    Bio kan niet!!

    Mineraal wel, met circulatiepomp met donker vat met deksel bij een fatsoenlijke temperatuur en dus geen bio ph-, opletten met wortelstimulator.
    Last edited by Rreppellsteeltjam; 27 July 2022, 08:06.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Een beetje zoals hydro? Mja een circulayiepomp aanschaffen voor soil is er messchien wat over bedankt voor de info

    #3
    Je moet dan wel de ph meten hè!!

    Comment


      #4
      Simpel is de vraag.

      Doe bioTabs of andere korrels voor in de grond Hoef je ook niks af te meten. Plens water en af en toe wat bacto of booster druppels extra als je dat zinvol acht. En soms een plens melasse (algabloom of zo) voor die bacto te voeren.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Hier zou ik beter ook eens research in doen. Zou leuk zijn met een automatisch watersysteem. Bij de huidige kweek had ik bij 2 planten teveel easy booster gedaan
    Bezig...
    X