Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer voeding toevoegen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer voeding toevoegen??

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een vraag, ik heb gisteren een fles canna pk13/14 binnen gekregen en een fles canna boost ,

    Wanneer moet ik deze precies toevoegen in welke weken??

    Groetjes Mrstorm

    #2
    Re: Wanneer voeding toevoegen??

    Verplaatst naar Voeding voor wietplanten
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Wanneer voeding toevoegen??

      pk13/14 doe je 3 weken voor je oogst mee beginnen en canna voeding geven zal ik om de dag doen doe ik zelf ook 20 ml per 10 liter

      Comment


        #4
        Re: Wanneer voeding toevoegen??

        hangt er voor wat voor'n booster jij hebt.

        grtz
        Is het glas halfleeg of halfvol?

        Comment


          #5
          Re: Wanneer voeding toevoegen??

          @mrdollar: pk13/14 doe je 3 weken voor je oogst mee beginnen en canna voeding geven zal ik om de dag doen doe ik zelf ook 20 ml per 10 liter

          Waar haal je die "wijsheid" vandaan? Ik ga er van uit -en naar ik vermoed de meesten van ons- dat PK13/14 moet worden gegeven bij aanvang van de bloei. PK13/14 bevordert de aanzet tot de bloei en vergroot de bloeibereidheid. Ik stop veeleer liever 3 tot 2 weken voor
          Last edited by Xtreme; 13 May 2011, 09:19.

          Comment


            #6
            Re: Wanneer voeding toevoegen??

            @Xtreme, ik haal die wijsheid uit de gebruiksaanwijzing er staat: voeg 3 weken voor de oogst, canna pk13/14 toe aan een vol voedingsvat in de volgende dosering: 15ml concentraat op 10L voedingsoplossing (1:666) dit mengsel 4-6 dagen met het gietwater mee geven.
            Ik snap zelf ook als je op tijd stopt met voeding geven dat je smaak er zeker beter op word maar roken is bij mij geen optie

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Wanneer voeding toevoegen??

                Ja ik snap het ook allemaal niet
                Ik doe gewoon wat op de gebruiksaanwijzing staat
                Maar een week voor het oogsten stop ik wel met voeding en water geven omdat ik denk dat je plant dan een stuk droger zal zijn zodra je gaat oogsten dus dan ook sneller je toppen droog zullen zijn

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer voeding toevoegen??

                  Klopt inderdaad. Zelf stop ik 3 weken voor de oogst met voeding en geef vervolgens nog 2 weken water. De laatste week geef ik niks: een bevriende broodkweker noemt dat "je planten opdrogen". Als een plant aan het afsterven is wordt het laatste restje energie aangewend om te overleven: lees bloesem/zaadvorming. Leuke discussie, niet waar?

                  Comment


                    #10
                    Re: Wanneer voeding toevoegen??

                    Leuk om te horen dat ik niet de enige ben die dat zo doet
                    Ik heb het nooit ergens kunnen lezen maar eigenlijk is dat gewoon logisch
                    Dat je 3 weken voor je oogst stop met voeding is eigenlijk gewoon heel logisch na denken want je wil natuurlijk zo veel mogelijk schone wiet roken

                    Comment


                      #11
                      Re: Wanneer voeding toevoegen??

                      Het heeft nog meer pluspunten, de plant gaat ook meer thc aanmaken, en combineer dit met de laatste week geen water meer geven en de laatste 2 dagen geen licht, dan wodt dit heviger.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wanneer voeding toevoegen??

                        Waar heb je die wijsheid vandaan ?
                        Ik heb het allemaal geprobeerd, en ik zie de voordelen niet.
                        Je kunt ook nog de stam klieven. Dat zou ook de THC-aanmaak bevorderen.
                        Volgens mij zijn het allemaal sprookjes.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Wanneer voeding toevoegen??

                          Dit doe ik standaard bij m`n kweekjes, een x aantal jaar geleden nog niet en het verschil is er wel degelijk.
                          Dus of je doet het niet goed of je ziet het niet, er zijn met mij velen die het ook weten, lees de site maar eens goed door en desnoods andere sites, of youtube, genoeg bewijs over te vinden.

                          Comment

                          Bezig...
                          X