Eerste oogst, wat voor voeding?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • doemijmaareenjointje
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 32

    #1

    Eerste oogst, wat voor voeding?

    Korting op 420shop
    Ewa Smokers,
    Ik ben dit jaar begonnen met mijn eerste buiten kweek. (5X 11literpot)
    Heb wat opgezocht over voeding, maar begrijp er niks van. Ben niet van plan
    om een proffesionele kweek op te richten, maar wil graag wel wat extra voeding geven.
    Weet iemand een (niet te duur) groei en bloeimiddel voor beginners?

    peace
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #2
    Re: Eerste oogst, wat voor voeding?

    Als er een growshop in de buurt is kun je beter daar vragen en anders tuincentrum biologische fruit of kruiden voeding of anders bij de aldi of lidl

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • doemijmaareenjointje
      Senior Stoner
      Member
      • May 2011
      • 32

      #3
      Re: Eerste oogst, wat voor voeding?

      Oke dankje..
      Geen aanraders op internet?

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: Eerste oogst, wat voor voeding?

        biobizz groei en bloei,werkt goed en je hoeft je water niet aftezuren.ik zou zelf voor grooterekuipen gaan van minimaal 45 liter

        Comment

        • doemijmaareenjointje
          Senior Stoner
          Member
          • May 2011
          • 32

          #5
          Re: Eerste oogst, wat voor voeding?

          Dacht erover om 1 of 2 planten in de volle grond te zetten. De rest laa ik gewoon in 12 liter potten staan denk ik.
          Biobizz ziet er wel simpel en goedkoop uit, ga het denk ik bestellen

          Comment

          • doemijmaareenjointje
            Senior Stoner
            Member
            • May 2011
            • 32

            #6
            Re: Eerste oogst, wat voor voeding?

            Ik zal ook een groeiverslag bij houden. Neem even een kijkje, tips en reacties zijn zeer welkom!

            Comment

            Bezig...