Gegroet iedereen!
Mijn serre is bijna af in z'n 5-6dagen (waarvan een uitgebreid bouwtopic nog op het forum
zal verschijnen). Onze leuke zaadjes zijn bestelt ook z'n 7dagen, dus hoogtijd om te beginnen rechearchen over voeding en grond. Helaas zijn hier zoveel verschillende topics over en zoveel uiteenlopende meningen. Even ter info onze zaadjes zijn:
3x Royal Automatic -Autoflower-
1x Biddy Early -Indica/Sativa 7weken bloei-
1x Star 47 -90%Indica/10%Sativa idem
Nu het plan, hier moeten nog heel veelaanpassingenaan gebeuren dus alle hulp is welkom! Het is beter om het even te vragen denkik dan mijn planten te mishandelen.
1)Een van deze dagen naar Aveve/Brico of andere tuincentra te gaan voor potgrond en kleine potjes van z'n 0.5L. deze dienen van voor het ontkiemen.
A
of moeten er nog andere gronden in voor bij het ontkiemen. En 0.5L
ok?
2)Hopelijk zijn na 10dagen mijn plantjes ontkiemt en is het weer tijd op naar het tuincentra te gaan. Ik zou helemaal niet weten wat voor grond ik nu zou moet kopen. Ik dacht wel aan 3liter potjes. en hoeveel % van hoeveel grond. Misschien wat sugesties? super!
B
en wel 3liter potten?
3)Dan mijn plantjes laten groeien tot 20cm en ze dan eindelijk in mijn serre zetten. Daar komt dus het volgende probleem bij kijken. Zer gaan sowieso de grond in maar de serre is 80x80x240cm gaan de wortels elkaar niet aantasten als ze zo dicht bij elkaar staan? En het belangrijkste hoe groot moet mijn put zijn en welke soort van wat grond moet ik hierin doen?
C
en hoe groot moet mijn gat zijn per plant in serre en welke grond?
Dit is het zowat. Ik zou zeggen antwoordt gewoon met A B en C
Niet dat ik jullie wil verplichten om zo te antwoorden maar dat is misschien het
overduidelijkst voor mij en andere mensen met dezelfde vragen?
Danku voor het lezen!

Comment